בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ברכת הצלחה לאלי פולק לרגל התפקיד החדש

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/6/2004 23:51 לינק ישיר 
ברכת הצלחה לאלי פולק לרגל התפקיד החדש


אני לא יודע האים אני עושה דבר נכון,

אבל, , , , , , ,
אני ממש לא יכול להתאפק,

אז הנה, , , , , , ,
אנו מתנדבי "הצלה ירושלים - ישראל" (םניף בית שמש והסביבה) משגרים למתנדב המסור,

ר' אלי פולק,

המון המון הצלחה עם קבלתו את התפקיד החדש:

"רכז סניפי הצלה ארצי"

תפקיד שבהחלט מתאים לו ולפעולותיו הברוכים למען האירגון,

יישר כח עלה והצלח.
(לגבי יורש התפקיד הנוכחי,-קצמ"ש הצלה- תבוא הודעה בנפרד).



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/6/2004 01:42 לינק ישיר 

אכן אלי פולק המסור {או אליהו בשם השני...} תמיד עושה את כל העבודה ומשאיר את הקרדיטים לאחרים!!! { עיין בהמודיע בברכה ליו"ר לבר מצווה של בנו מי חתום על "רכז סניפים ארצי"...}
בכל אופן חיברנו לך איזה ברכה קטנה:
בימים ובלילות
בשעות לא שעות
ללא ליאות וללא הפסקה
אלי תמיד דבק במטרה.
מכל איזור ירקון לך שלוחה הברכה
שתצליח במעשיך בשלמות ללא תקלה
תרים את הארגון מדריגה אחר מדריגה
עד שבכל מקום ומקום ידעו מה זה " הצלה "
את רצון כולם תמיד תספק
ואל תשכח להביא {לי} את הלייפאק
תנהל את הסניפים כדרכך נאמנה
ובע"ה גם את בני ברק תכניס לתמונה.

נ.ב. לגבי הקמב"ץ זו באמת שאלה טובה אבל אני בטוח שלאלי יש את התשובה.




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-9/6/2004 21:35 לינק ישיר 

לאלי היקר שתמשיך ותצליח בעז"ה.






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/6/2004 18:38 לינק ישיר 

אלי,

בהצלחה!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/6/2004 13:16 לינק ישיר 

המון בהצלחה ממפקח קטן ביורשלים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/6/2004 08:43 לינק ישיר 

אלי היקר - עלה והצלח למען החיים




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ברכת הצלחה לאלי פולק לרגל התפקיד החדש
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext