שמעתי שיש כעין תחרות לוגו להצלה - ירושלים ישראל - האים יש למישהו פרטים כיון שיש לי הצעה מפוצצת תוקן על ידי - מתנדביקר - 08/06/2004 1:20:25
יש לך הצעה ??? תשלח....