סיום קורס נהגים בביתר עילית
מצורף קובץהערב התקיים טקס סיום קורס נהגים חדשים ל:"הצלה ביתר" הטקס התקיים בחורשב בחייק הטבע ע"י נס הרים
בטקס השתתפו מנהל מד"א י"ם מר רונן בשארי ביחד עם אחראי אזורי במד"א מר מוטי בורנשטיין יו"ר "הצלה ביתר" ר' שמשי גרוסברגר ראש עירית ביתר הרב פינדרוס שיחי' גזבר העיריה הרב יהושע פולק שיחי' יו"ר "הצלה יו"ש" ר' רענן עמרן ור' אריה לוי מראשי "הצלה יו"ש ועוד רבים וטובים מיקירי הארגונים הברוכים וכמובן המתנדבים היקרים מסיימי הקורס
"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן

|