למזלו..... זה היה שברולט...... -תמונות- מצורף קובץ
בשעה 1.10 הוציא מד"א ירושלים לבן ונט"ן לתאונה ליד משרד החוץ.
מדובר ברכב שנסע במהירות מכיוון גן סקאר ליציאה מהעיר, בסיבוב החד מיד אחרי אגריפס איבד הנהג שליטה והתנגש בחוזקה בעמוד חשמל הסתובב ושוב התנגש . בנס יצא בפציעה קלה בלבד.
פונה לעין כרם לטראומה עקב מכניזים קשה.