בית פורומים הצלה ומדא ישראל

למזלו..... זה היה שברולט...... -תמונות-

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/6/2004 04:28 לינק ישיר 
למזלו..... זה היה שברולט...... -תמונות-
מצורף קובץ

בשעה 1.10 הוציא מד"א ירושלים לבן ונט"ן לתאונה ליד משרד החוץ.
מדובר ברכב שנסע במהירות מכיוון גן סקאר ליציאה מהעיר, בסיבוב החד מיד אחרי אגריפס איבד הנהג שליטה והתנגש בחוזקה בעמוד חשמל הסתובב ושוב התנגש . בנס יצא בפציעה קלה בלבד.
פונה לעין כרם לטראומה עקב מכניזים קשה.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-18/6/2004 04:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-18/6/2004 04:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-18/6/2004 04:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-18/6/2004 04:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-18/6/2004 05:20 לינק ישיר 

חבל שבתמונות לא רואים את קבוצת בחורי הישיבה החסידיים ששהו במקום עד השעה 3:30 כשהגרר הגיע, ועשו חילול ה' גדול בצורת התנהגותם.

חבל, שכזה "זבל" מייצג את הציבור החרדי בעיני החילוניים..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/6/2004 05:20 לינק ישיר 

שחכתי לציין שהנהג אושפז עם שבר בארובת העין...





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > למזלו..... זה היה שברולט...... -תמונות-
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext