הדרכה,
ואם כבר בעניין בית יעקב...
לפני כמה שנים (שלוש פחות או יותר) הועבר קורס מדריכים לכמה מורות מתיכון בית יעקב בירושלים ובבני ברק כדי שילמדו בבתי הספר עמצאית. הובא לידיעתי שהן יהיו מאד מעוניינות לקבל יום-יומיים מרוכזים של רענון ו'יישור קו', עדיף בחופש הגדול. יש מורה שמוכנה לסייע בריכוז יתר המורות לשם כך. האם זה בר עשיה? ואם כן האם להפנותן ישירות אליך?
|
|