מחוסר תגובה של מנהלי הצלה לנושא חשוב
אני מביא שוב את הודעתי מהשבוע לאחר שנתקלתי בחוסר תגובה ממנהלי הצלה , אני שוב מדגיש שהדבר נועד לשפר ולא לרדת על אף אחד אז אשמח לראות תגובות של המנהלים והצטרפות שלהם לקידום הנושא,
******************************************************
חברים יקרים ,
"הצלה ירושלים" חרט על דגלו את עניין הבטיחות ואת זה ניתן לראות על פי ציוד הבטיחות אותו הוא מספק לרוכבים ואם זה להקצות קורסים לרוכבים (רכיבה מתקדמת) בעלויות של עשרות אלפי שקלים , לצערי בתקופה האחרונה יצא לי לראות מספר מקרים בהם חלק (ואני מנסה לא להכליל) מחברי היחידה נוסעים בצורה חסרת אחריות בלשון המעטה.
ולהלן מספר דוגמאות בהם לא אציין שמות מטעמי פרטיות!!!
* רוכב נראה נוסע ללא קסדת מגן.
* רוכב נראה חוצה צומת באור אדום (דרך מעברי החציה).
* רוכב נראה נוסע על מדרכה בחוסר זהירות.
* רוכב נראה נוסע בכביש חד סיטרי בניגוד לכיוון התנועה.
______________________________________________________
חברים יקרים מטרתי העיקרית כאן לחזור ולהדגיש
מספר כללים לטובת הרוכבים עצמם ולטובת האנשים הזקוקים לעזרתכם ולא חלילה לפגוע במישהו:
* חובש הנוסע לטפל במיקרה חייב לזכור שה - SAFTY-
מתחיל בדרך למקרה!!!
* אם תיסע בצורה מסוכנת וחסרת אחריות לא רק שאתה מקטין את הסיכויים שתגיע למקרה אלא אתה עלול חלילה להזדקק לסיוע של חבריך בזמן שהמטופל יחכה לעזרתך.
*כרוכב על אופנוע "הצלה" אתה משמש כנציג של גוף שתפקידו הצלת חיים במדינת ישראל ולא איזה שליח פיצה , אז זכור שעל האופנוע שאתה רוכב עליו מתנוססות כתובות בעלי ערך לא קטן בעיני הציבור כולו.
*ציוד הבטיחות המסופק לך (מעיל,כפפות,וכו...) נועד להקטין נזק במקרה של חלילה תאונת דרכים אולם עלייך לזכור שאופנוע/קטנוע הוא כלי ללא מסגרת מתכת אשר יכולה להגן עלייך ומה שישרוט מכונית עלול לגרום לך נזק בלתי הפיך.
*ולבסוף נחזור לנושא הצלת החיים , גם אם המקרה אליו אתה נוסע מוגדר כקשה מאוד - זכור שהבטיחות שלך קודמת לכל במיוחד אחרי שנשמע הקריאה במכשיר המירס --- אין צורך בכוחות נוספים--- אז כדי להגיע בכל זאת למקרה כזה אתה יכול להמשיך לנסוע על פי חוקי התנועה לא תפסיד שום דבר!
*ולדבר האחרון והחשוב ביותר : קטנועי "הצלה" נמצאים בהליך של מעבר לרכבי ביטחון דבר שיקנה לרוכב סמכות להפעיל סירנה במידת הצורך ולעבור על חוקי התנועה עד סיום התהליך.
באם תגרום חלילה לת"ד לאחר שהפעלת סירנה / עברת עבירה כדי להגיע למקרה מהר יותר האחריות תהיה מוטלת על כתפייך בלבד.
ולכל אלא שנוסעים כחוק תודה לכם על ייצוג נאות ועל עשיה מבורכת .
יישר כח!!!
תודה למגיב היחיד מר אייל בן עטר !!!
הטקסט שלך כאן
תוקן על ידי - EMSP - 23/06/2004 17:28:27
 |
|
|