| נשלח ב-29/6/2004 19:53 |
|
| |
חסידות סלאנים באמריקע
שלום ידידי אחב"י הדרים בגולה,
אולי מישהו מכותבי הפורום אשר גרים באמריקע יוכל לכתוב
למעננו, אנ"ש בארה"ק קצת על חסידות סלאנים/סלונים
באמריקע - כמה חסידים יש? כמה שטיבלעך?
ואולי גם לצלם תמונות של בתי החסידים (JEWBOY - נתתי
לך אתגר..)
וכמובן - רשמים מהשבת עם כ"ק האדמו"ר מסלאנים שליט"א
שהיה באמריקע.
תודה
ידידכם
יהופיץ
|
|
|
|
| נשלח ב-30/6/2004 00:39 |
|
| |
אני חושב שרק בבארא פארק ברחוב 48 יש בית מדרש סלאנים רציני, בוויליאמסבורג אין מנין אבל יש שטיבל שפתוח מפעם לפעם במאנסי יש רב שגר בסקווער השכנה.
|
|
|
|
| נשלח ב-30/6/2004 01:32 |
|
| |
יש שטיבל של הלבנים ברח' 51 ליד שד' 14, מתפללים שם 40-50 איש, רובם חסידים "יורדים" מא"י שלמדו בישיבה ברח' סלונים
יש גם שטיבל של השחורים ב-48 ליד שד' 14 (לא רחוק ?)
שמתפללים שם גם אותו מס' לערך, רובם הונגרים שלמדו בישיבה בבני ברק, ההונגרים נמשכים יותר להשחורים כי הם נראים יותר "חסידיש" כידוע

|
|
|
|
| נשלח ב-30/6/2004 01:40 |
|
| |
צ"ל רח' סלנט
|
|
|
|
| נשלח ב-30/6/2004 15:52 |
|
| |
תודה,
הם ממש חסידים או רק "אוהדים" שנמשכו לסלאנים?
תוקן על ידי - jewboy - 30/06/2004 16:22:40
|
|
|
|
| נשלח ב-1/7/2004 01:06 |
|
| |
תלוי מי, יש הרבה שמתחלפים לגמרי, גם את ההברה והמנהגים, ויש שנשארים אוהדים
|
|
|
|
| נשלח ב-2/7/2004 06:38 |
|
| |
לפי זכרוני הם טוענים כי אין צורך לחסידי סלונים להתהפך לגמרי הלבוש עם ההברה. כי הם חסידים אמיתיים וכו'.
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|