ב=כבוד כורמיזא
מי נתן לך את המידע ע"ז
איזהו מקור- בלתי זה אתה נפרך
אני לא מסכים אתו בזה לחוד לילך עם הערבים שהם רוצחים
אבל ממה שמודיע קבל עולם בכל האופנים שהציונים אינם מייצגים את היהודים
בזה אני תומכו -בכל האופנים
וכפי ידיעתי הוא באופן רשמי תושב עזה ואין לו אזרחות של מדינת ישראל אם כן הוא מקיים את הפסוק ודרשו את שלום העיר -וכמו התושבים היהודים בארה"ב וצרפת הם מקבלים כסף
ותמיכה ארצותיהם כן הוא מקבל מארצו שהוא יושב בה
ע"כ איני רואה שום ריעותא מזה
מדינת ישראל פארטרעט נישט כלל ישראל אזוי ווי סאטמער און נטורי קרתא פארטרעיט נישט כלל ישראל, יעדער קרייז האט זיך זיין פארטרעטער און ווער עס איז נישט צופרידען האט נישט קיין פארטרעטער.
נשלח ב-16/8/2004 01:19
יעדער גוי אין דער וועלט צו די אראבישע צו די קריסטליכע
מיינט אין טראכט אז די ישראלישע גאוו פארטרעט די אידן אומעטום ביז דו קלערסט עס אויף פאר זיי אז נישט
למשל יעצט ווען דער ריש בריוני שרון האט אין נאמען פין די איזריעלי גאוו האט זיך גערייצט מיט פראנקרייך
האט זיך די אידישע פראצויזישע פירערעשאפט אפגעשאקעלט דערפין אין געזאגט אפען אז זיי רעדען נישט אין נאמען פין כלל ישראל
אין די זעלבע זאך האט סעקערטערי אוו סטיעט פאוול קלאר געמאכט אז מען אטאקירטישראל איז נישט ווי מען אטאקירט אידען
נאר די גאוו
ווייל אנטיסעמיטיזים איז א באגריף קעגן אלע אידן אומעטום
אבער אנטי ציוניזים איז נאר קעגן די ישראלישע גאוו
צוזאמען מיט אלע זייערע רעליגיעזע שותפים אין אויך ליידער אזוי גערופענע חסידישע פארטייען וואס זענען פולע שותפים צו אין דער רעגירונג -צו אינדרויסען -צו מיניסטער -אן א פארטיפעל- צו מיט א פארטיפעל-זענען זיי גללייכע אין אפשר גרעסערע שותפים צו דעם העבערה על השבועות אין התגרות באומות
תוקן על ידי - ekstein - 16/08/2004 1:24:11
נשלח ב-16/8/2004 01:44
עקשטיין הכל טוב ויפה .אך אחד כמו משה הירש צריך רופא ומהר כדי שיזריק לו זריקה שהמחט שלה צריך שיהיה גדול כמו "פלורוסנט חשמל" וגם אז מסופק אני אם יעזור בכלל .
אגב.למה אתה כותב כל הזמן באנגלית (קשה לי קצת לקרוא)מה אתה לא יהודי ?תכתוב באידיש או בלשון הקודש .לא לא עברית .עברית זה איכסססס
נשלח ב-16/8/2004 03:01
כבוד הרב קעכער
אני לא מדבר עתה על רופאים ומה התרופה לזה
זה הוא אין מעלה ומוריד אם אתה מגיב בדברים פרטים
אגב יש מאמר חז"ל
מוטב שיהי שוטה כל ימיו ולא יהי רשע שעה אחת לפני המקום
וחברי הכנסת שהם שותפין בהממשלה בין אם הם בפנים ובין אם הם בחוץ שבלי הם אין ממשלה שצריך לפי החוק ליהוית 120 בין אם הם מבפנים ובין אם הם בחוץ והם שותפין גמורים לכל-חוץ מזה צריך כל אחד לשבע שבועת אמונים שזה כפירה גמורה
ואפילו אם עושין איזהו טובה ליהודי (כדי שיצבעו עבורו
או קבלת איזהו טובה מתחת לשולחן)הם ע"פ התורה נקראין רשעים
אגב בגמרה סוף סוטה שמתאר את הדור הזה
יש שם המימירא שיקראו ליראי ה -משוגעים ממילא אין זה רק סימן טוב שעתה מתנפל עליו בלשון שכזה
בנוגע לשפות אני שולט טוב בג לשונות
אידיש לא -יידיש אם אתה מבין מה שאני כותב
והוא שפתי הראשי
לשון קודש-לא ח"ו עברית(הגם שאני מבינו היטיב הדק איני משתמש בו")שהם בהחלט שני שפות
ענגליש אני וגם אבותי נולדו בארה"ב וכן למדתי בחדר(ובדרך אגב בירושלים יש חרם חמור ע"ז)זה השפה וכן רוב הקוראים בזה הפורם שולטים היטיב בענגליש
ושני השפות דייטש-גרמני -ספאניש אני יכול קצת
נשלח ב-16/8/2004 03:15
http://www.intelligence.org.il/sp/6_04/si_8cq_04.htm כאן הוא הדאקומענטן ובאם אתה שולט באנגלית הוא מברכו בשם
יהודים פלסטינים(ולא ציונים)וכן עשה הגאב"ד ירושלים הרב זאננענפעד שבקש מהאנגלים לא להיות כפוף תחת הציונים רק תחת שלטון עבדללה מלך ירדן
ולכן הרגו הציונים את דר דיהן ז"ל
וכבר כתבתי למעלה תגובתי ע"ז
בדרך אגב
כאן יש לך הלינק של יהדות החרדית הצרופה
http://www.jewsagainstzionism.com/
יש לי קצת שייכיות פרטי עם המנהלים זה הלינק
ודבר אחד יכול אני לומר לך ממה שאני ראה מי שמתייר בזה הלינק תשתוםם כמעט לא עובר יום שיותר מארבעים ממשלות
לא יתיירו את המקום(חוץ מזה למשל מאיראן היה בששה החדשים האחרונים יותר 35 אלף מבקרים)
הסטיעט דעפ- ארה"ב מימינום עשרה פעמים ביום אחד וכן אנו מחליפים מכתבים הרבה עמם על שאלות הנוגע לכל היהודים
בכל מקום
וכן אפילו ממשלות ישראל כותבים לנו תחת שמות בדויות שאחר חקירה טכניות נודע למו מי הם
שרצו לסתום לנו את הפה וחפרו תחתינו באופן מבהיל
ואחר תחקיר קרימינאלי נודע לנו מי היה היה תחת זה
in - 16/08/2004 3:59:50
תוקן על ידי - ekstein - 16/08/2004 4:04:45
נשלח ב-16/8/2004 07:56
לידיד המחלקה ר' עקשטיין שליט"א
א)"הרב קעכער" למה רב ? אם מי רב ? אני רוצה בעזהשי"ת לחיות בשלום עם כולם .איני רב עם אף אחד !
ב)הכל נכון ויפה ונשמע סבבה .אבל מזה ועד ללכת לרוצחים עצמם ולתת לגיטימציה למעשיהם ?
ג)אני גר ממש קרוב למשה הירש ולידיעתך כמה דברים שראיתי בעיני.מאחורי ביתו יש חצר שם מארח את ידידיו מבני דודינו .אין לי כל דבר התנגדות לזה ואדרבה עם זה יביא פחות הרג מבורך הדבר .כל תענותיי הם לזה שהוא ואנשים כמותו ("בק ממונסי וכדו')הולכים ונותנים להם גיבוי מוחלט .היהודים מתכוונים ל"לא להתגרות באומות ושאר 400 טעמים אחרים אבל וזה אבל גדול- הערבים לוקחים את זה כלגטימציה למעשיהם !!!!!
אגב.למשה הירש יש ש'קים מבנק ישראלי לחלוטין רק שמופיעה למעלה כיתוב "תושב פלסטין" .הוא עושה צחוק מעצמו.....
ד)ניסית פעם לתפוס שיחה עם משה הירש ? אני דיברתי עמו כמה וכמה פעמים (אנו כאמור גרים זה לצד זה)ותאמין לי הוא וערפאת ימ"ש דומים בכל דבר קיים "בדיבור . ובמראה . ובשכל .ובריר היוצא מפיהם -כך שמאוד מתאימים זה לזה ..........ותראה לי פעם אחת שמה הירש אמר או כתב את "שיטתו" ואת דרכו האידולוגית ואתן לך כל מה שתבקש .(עד חצי המלכות)
ה)לסיום למען הגינות אני יחשוף שאיני נולדתי לשיטה הקדושה .ולצערי כי רב אף בחרתי בעבר לכנסת המינים והסוטים .רק לפני כשמונה שנים הצטרפתי לדרך רבינו זיע"א (איני ב"ה סאטמער'ר)בשיטה .לאחר שלמדתי את זה טוב טוב (את הטעמים שבשיטה)וראיתי שזה תורת אמת .כך שאין לי שנאה כמו אתה לכל דבר ציוני (כי זה מה שמלמדים אותכם על הציונים בכללם)-יש לי נגד המנהיגים ולא נגד העם ........
ו)רוב מוחלט של הישראלים החילונים שונאים את מנהיגיהם הפוליטיקאים ולא שונאים את הדת כמו שחושבים .רק מה אנשים כמשה הירש וחבריו מרתיעים אותם .(תשאל את הרב אמנון יצחק)אה וגם הפוליטיקאים "החרדיים" תורמים רבות "לקירוב לבבות".........
(רציתי להמשיך אך אני ממהר לעבודה -אני מאחר)
להתראות בהמשך....