בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

פיצוץ באוטובוס דחסידי סאטמר בירושלים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/8/2004 21:10 לינק ישיר 
פיצוץ באוטובוס דחסידי סאטמר בירושלים
מצורף קובץ

בצהריים התפוצץ המנוע של האוטובוס .בתחילה חשבו שמדובר בפיגוע ח"ו וכוחות גדולים חשו למקום בכביש רמות.וב"ה בנס גדול מתוך עשרות בנות של סימנר בנות "ארץ ישראל" דסאטמר נפצעה רק אחת קל .



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/8/2004 21:13 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עוד



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/8/2004 21:15 לינק ישיר 

מצורף קובץ

האוטובוס השרוף



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/8/2004 21:18 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עוד מהאוטובוס



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/8/2004 21:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עוד



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/8/2004 21:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עוד



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/8/2004 21:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עוד אחת אחרונה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/8/2004 21:29 לינק ישיר 

אמנם על האוטובוס כתוב "ישיבת יטב-לב דסאטמר" אך הוא משמש בעיקר לנסיעת תלמידות "בנות א"י" דסאטמר.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/8/2004 21:40 לינק ישיר 

אויף וועלעכער גאס איז דאס געשען?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/8/2004 21:43 לינק ישיר 

זה היה בכביש רמות .זה נקרא שדרות גולדא (ע"ש ה"צדקת" הידועה .....)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/8/2004 23:32 לינק ישיר 

עס שטייט טאקע אויפ'ן באס ישיבת יטב לב סאטמאר,אבער עס איז שוין לאנג פארקויפט געווארן פאר א פרעמדע מוסדות, אין עס באלאנגט בכלל נישט פאר סאטמאר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/8/2004 23:52 לינק ישיר 

יוסף אכן אתה צודק. אבל הוא עדיין מסיע את התלמידות של סאטמאר .אני רואה אותו כל יום ביחזקל פינת אבינועם ילין !



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/8/2004 01:16 לינק ישיר 

לא ידוע לי מזה,אבל אברר זאת.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/8/2004 23:49 לינק ישיר 

די באס באלאנגט יא פאר סאטמאר, נאר וואס? סאטמאר האט עס ארויסגעליסט פאר איינעם און יענער מאכט טריפס פאר קינדער.

יענער האט עס שוין איבער צוויי יאר און סאטמאר איז נישט מער פאראנטווארטלעך וואס עס גייט פאר מיטן באס, זעהט דער אחראי האט נישט אנגעפילט וואסער אינעם רעדיעיטער אדער האט ער נישט קעיר גענומען ווי עס ברויך צו זיין.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > פיצוץ באוטובוס דחסידי סאטמר בירושלים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext