בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

2 באמבעס אויף 2 באסעס אין באר שבע

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/8/2004 16:12 לינק ישיר 
2 באמבעס אויף 2 באסעס אין באר שבע

יעצט
פרטים באלד



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/8/2004 16:14 לינק ישיר 

http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-8,00.html



הטרור חוזר


12 הרוגים בפיגוע כפול במרכז באר שבע



הטרור חזר לרחובות הערים בישראל. שני פיצוצים עזים החרידו אחר הצהרים את באר שבע, לאחר שמחבלים מתאבדים עלו ככל הנראה לשני אוטובוסים בו זמנית. באירוע יש 12 הרוגים וכ-50 פצועים. המשטרה מגבירה את היערכותה ברחבי הארץ. דובר רשמי של חמאס רמז כי ארגונו אחראי. הפיגוע הקודם בעיר היה בפברואר 2002
ארצי חלפון



פיגוע תופת כפול וקשה בבאר שבע: 12 בני אדם נהרגו וכ-50 נפצעו בשני פיצוצים עזים, שאירעו במקביל אחר הצהריים (יום ג') בשני אוטובוסים במרכז העיר, לא הרחק מבניין העירייה. ככל הנראה מדובר במחבלים מתאבדים, אנשי חמאס, שעלו לאוטובוסים ופוצצו את חגורות הנפץ.



מבדיקה בשטח עולה כי 5 בני אדם נהרגו בפיגוע באוטובוס הראשון, ועוד 7 באוטובוס השני. הפיצוצים אירעו בסביבות השעה בסביבות השעה 14:45 לערך, באוטובוסים בקו 7 ו-12 של חברת "מטרו דן" (חברת בת של דן) שהיו סמוך לבניין העיריה ברחוב רגר.

זירת הפיגועים


אירית לוי, המתגוררת בסמוך, סיפרה ל-ynet: "כשהגעתי לצומת אחרי ששמעתי את הפיצוצים, ראיתי שני אוטובוסים עולים בלהבות. ראיתי הרוגים מוטלים על הרצפה. היה ריח נורא באוויר. בתוך זמן קצר הגיעו אמבולנסים וחסמו את האזור".



עשרות הפצועים, בהם 4 במצב קשה וכ-20 בינוני, פונו לבית החולים "סורוקה", השוכן בסמוך לזירת הפיגוע. כוחות גדולים של משטרה ומד"א נמצאים בזירת האירוע.



המשטרה סגרה את האזור כולו. סריקות התבצעו בשטח אחר סייענים למחבל. מפכ"ל המשטרה, רב ניצב משה קראדי (לשעבר מפקד מחוז הדרום), הורה להגביר את הפעילות בכל רחבי הארץ.

לפיכך יוצבו מחסומים רבים יותר בשטח ויתוגבר מערך השוטרים שיפרסו באזורים של ריכוזי קהל.



מפקד מחוז הדרום, ניצב דודי כהן, מסר כי לא היו התרעות ספציפיות על כוונה לבצע פיגוע בבאר שבע, למעט התרעות כלליות. בשעה זו מתבצעות סריקות באזור מרחב הנגב ובקו התפר.



מרחב דרום הר חברון, מכיוון היישובים חברון, דהריה, יאטה משמשים מרחב מעבר פרוץ עבור מחבלים, שכן אין שם גדר. גם בפיגועי העבר הגיעו המחבלים שביצעו פיגועים בבאר שבע דרך אזור פרוץ זה.



מוקד המידע של בית החולים סורוקה: טלפון 1255177. בעקבות הפיגוע בבאר שבע פתחו במשרד הקליטה קו חרום לעולים, בטלפון 1255081010.



חמאס: זו תגובה טבעית



בארגונים הפלסטינים מיהרו להגיב. דובר של החמאס אמר בעקבות הפיגוע כי הוא "תגובה טבעית של הפלסטינים לפשעי ישראל". האיש, מושיר אל מצרי, אמר כי זכותם של הפלסטינים להגיב בפעולות מהסוג הזה בתגובה למדיניות החיסולים, ההרס וההרג של ישראל. יחד עם זאת, הדובר לא מסר אם תנועתו אחראית לפיגוע ואמר כי "כולם ממתינים להודעת הזרוע הצבאית".




מפקד בכיר בגדודי חללי אל אקצא אמר ל-ynet כי הפיגוע הוא מסר לכל אלה הקוראים להפסקת ההתנגדות. "זהו מסר לכל השותפים למזימה הבינלאומית לחסל את ההתנגדות ולכל מי שמשלה את עצמו שהלוחמים הפלסטינים וההתנגדות הפלסטינית תנצור את האש כל עוד נמשך הכיבוש. זהו גם מסר לראש הממשלה הישראלי אריאל שרון".



ואילו חדר חביב, מראשי הג'יהאד האיסלאמי, הודיע כי הפעולה היא "תמיכה מצד מבצעיה באסירים הפלסטינים השובתים רעב והיא מסר שלא שכחנו את אסירינו, כמו שאנו לא שוכחים את המקומות הקדושים שלנו. הפיגוע הוא ניצחון גדול לעם הפלסטיני".


הפיגוע של היום מגיע בתום תקופה ארוכה של שקט יחסי בערי ישראל, וזאת למרות איומי החמאס לנקום על ההתנקשות בבכיריו, השייח אחמד יאסין ועבד אל-עזיז רנטיסי. הפיגוע הקשה האחרון בבאר שבע אירע לפני יותר משנתיים .


בהכנת הידיעה השתתפו עלי ואקד ואפרת וייס


(31.08.04, 14:59)




תגובות


1. לפנות את באר שבע! מי צריך אותה! מהר!
חגי , תל אביב (31.08.04)

2. נו איפה אלו שיקשרו את זה להתנתקות???
התנתקות טובה לישראל (31.08.04)

3. חזרה לבלאגן, נגמרה האופריה (לת)
בלאגן (31.08.04)

4. מה יהיה? (לת)
עוז (31.08.04)

5. ואתם רוצים לתת להם את הבית שלי בתור פרס???!!! (לת)
אלי , גוש קטיף (31.08.04)

6. ממה בדיוק שרון רוצה להתנתק? הם יבואו אחרינו. (לת)
חלום ורוד התנתקות. (31.08.04)

7. וואו !!! (לת)
(31.08.04)

8. עד מתי
ss (31.08.04)

9. למי שלא יודע -אשף הוקםב66-לפני ה"כבוש"אין שום קשר (לת)
להתנחלויות!או לכבוש , לכאורה !יהודי (31.08.04)

10. מה עם הגדר?!?!?!?!??!?!? (לת)
ביזיון! , הפקרת תושבי ישראל (31.08.04)

11. אני לא מאמין!! הכל בגלל הטמטום של השמאל (לת)
(31.08.04)

12. לחגי! אם כך את חושב, אז צריך לפנות אותך מהארץ! (לת)
(31.08.04)

13. ל-1 אתה אידיוט!
ברנש צהוב (31.08.04)

14. אם היינו מפנים את עזה, אולי זה לא היה קורה (לת)
עצבנית (31.08.04)

15. צריך לעשות לזה סוף
משה , מרכז (31.08.04)

16. ומה יקרה כשהשוטרים יפנו מתנחלים בשטחים? (לת)
(31.08.04)

17. די למלחמת הדמים
מוחמד (31.08.04)

18. אמא'לה! (לת)
באר שבעי מבוהל (31.08.04)

19. עד מתי
חיפאית (31.08.04)

20. מדוע שבחי"ם לא נכנסים לכלא למספר שנים?אתם יודעים כמה מהשטחים (לת)
מסתובבים בארץ?חולשת , המשטרה ובעיקר מערכת (31.08.04)

21. לכל הבאר שבעיים היקרים
חוה , קרית שמונה (31.08.04)

22. תגובה ל - 1
יעל (31.08.04)

23. מה אתה רוצה שבסוף יפנו גם את ת"א ועבור לעולם המים (לת)
(31.08.04)

24. לפנות את תל-אביב! מי צריך אותה! מהר! (לת)
לחגי , באר-שבע (31.08.04)

25. מה יש לנו לחפש במקום המקולל הזה???
יוסי שריד , רמת אביב (31.08.04)

26. די!!! נמאס!! (לת)
די!!! נמאס!! (31.08.04)

27. מחי יגמרו הפיגועים?!!!! (לת)
roro , תל-אביב (31.08.04)

28. תגובה ל-1
(31.08.04)

29. עוד פעם ?!?!?!
חסוי !!!!!!!!!! , כוס עמק !!!!!!!!! (31.08.04)

30. חוצפן מי שאומר שצריך לפנות את באר שבע (לת)
(31.08.04)

31. אנו הורגים בהם והם הורגים בנו. הלאה ממשלת הדמים! מו"מ מיידי
(31.08.04)

32. למספר 9 - אש"פ הוקם ב 64, לא ב 67 ... (לת)
הסטוריון , קטן מאד (31.08.04)

33. גדר דמיקולו!!!!!!!!! (לת)
אלירן (31.08.04)

34. ולאלה אנחנו רוצים לתת שטחים... שאלוהים יציל אותנו מעצמנו (לת)
(31.08.04)

35. תגובה למספר 1
תמיר , באר שבע (31.08.04)

36. מה קורה בעיר היפה והשקטה שלנו (לת)
אבישי , באר שבע (31.08.04)

37. זו התודה הפלסטינית ליועץ מזוז !
משה מ,,, , בת ים (31.08.04)

38. תושלם הגדר מול ראש העין ! דמנו לא הפקר ! (לת)
רואים רחוק , רואים שקוף (31.08.04)

39. זה ליד הבית שלי (לת)
וואוו (31.08.04)

40. חגי, לפי רוח הדברים צריך יהיה לפנות את תל אביב (לת)
אבי , באר שבע (31.08.04)

41. ====להמשיך לבנות את הגדר - עכשיו==== (לת)
אזרחית מודאגת , ==גדר עכשיו== (31.08.04)

42. תושלם הגדר מול ראש העין ! דמנו לא הפקר ! (לת)
רואים רחוק , רואים שקוף (31.08.04)

43. 25 שנה הימין בשלטון ואנחנו בכל מקום בשטחים
סתם אחד , מקום קטן תחת השמש (31.08.04)

44. תגובה ליעל 22
שלום , ישראל (31.08.04)

45. קיראו ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
משה מ,,, , הת ים (31.08.04)

46. מתי כבר נבין?
חיה , צפון הארץ (31.08.04)

47. תגובה ל- 5
(31.08.04)

48. התנתקות ממה
דני (31.08.04)

49. אש"פ הוקם ב1.1.1965 (לת)
שמעון , צפון (31.08.04)

50. תודה לבג"צ כבר אמרנו ? (לת)
יובל , ירושלים (31.08.04)

51. תוצאות ההתנתקות כבר כאן... (לת)
יוסף , חיפה (31.08.04)

52. מי הטיפש שחושב שב"ש קשורה להתנחלויות??? (לת)
מאיה , באר-שבע (31.08.04)

53. הפיגוע האחרון שהיה בבארשבע... פברואר 2002
(31.08.04)

54. לא ייאמן!!!
מודאגת... (31.08.04)

55. ל- 13 , אתה הוא האדיוט!!!
לא נאיבית , מרכז (31.08.04)

56. עצוב, קשה ומקומם!!!!! להשלים את הגדר עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!! (לת)
(31.08.04)

57. ידעתי שלא סתם לא הייתי שקטה הבוקר. היתה לי הרגשה רעה (לת)
ק (31.08.04)

58. ל-13 ברנש צהוב - מי אתה שתחליט מה שלנו?
חיים , נתניה (31.08.04)

59. התמימים חושבים שיש קשר בין הפיגועים לכבוש.הלו!!!!! (לת)
הם נלחמים בנו 100שנה , גם ב66 לפני הכבוש (31.08.04)

60. ג-ד-ר-! אריק, אתה שומע?! גדר, עכשיו!
הירושלמי, י-ם (31.08.04)

61. המגיבים ל-1
שמעון המבין , נהרדעא (31.08.04)

62. גדר לבאר שבע ומהר!!! (לת)
שרון , בחוה (31.08.04)

63. אתא לא מתבייש?!
מוריה (31.08.04)

64. לפנות את השטחים הכבושים - לא בגלל הטרור אלא למרות הטרור (לת)
גם לי נמאס , ישראל (31.08.04)

65. לצאת מבאר שבע
תל , אביב (31.08.04)

66. נרדמנו??
(31.08.04)

67. לסיים את בניית הגדר ! (לת)
(31.08.04)

68. להפציץ את עזה ללא הפסקה (לת)
csdlnfclasd , beer sheva (31.08.04)

69. ל-9, אש"ף הוקם ב64. (לת)
יי , י-ם (31.08.04)

70. איפה הגדר
beni (31.08.04)

71. באר שבע
צילה , מרכז (31.08.04)

72. תגובנה ל 1
שיר , תל אביב (31.08.04)

73. אני מקווה שזה ציני
חיה , צפון הארץ (31.08.04)

74. אנחנו חזקים
חגי רסאד , באר שבע (31.08.04)

75. תנחומי לנפגעים. עוד הוכחה לכשלונה של מדיניות הכוח של מופז.. (לת)
חייבים מו"מ , כי לחבית אין תחתית! (31.08.04)

76. תיכנסו חשוב
דני , ת"א (31.08.04)

77. מגיעים על באר שבע
ישראל , מבאר שבע (31.08.04)

78. שוב ................... נמאס לנו לחיות פה
המיואשת (31.08.04)

79. תגובה לראשונים שהגיבו
אפריים , השרון (31.08.04)

80. אמאלה
דרור (לא מב"ש) (31.08.04)

81. כולכם מטומטמים......... (לת)
חי , עומר (31.08.04)

82. תגובה
מאיה (31.08.04)

83. תשובה לאלי
אשר , מרכז (31.08.04)

84. SAD
oren , TA (31.08.04)

85. תגובות ל-9 ול-11
(31.08.04)

86. תגובה ל 47 שהגיב ל 5
אלי מור , גוש קטיף לנצח נצחים! (31.08.04)

87. ומה יהיה כשהשוטרים "יבלו" בשטחים??? (לת)
(31.08.04)

88. בית לאומי בניו זילנד (לת)
(31.08.04)

89. הדבר הזה רק מראה שהפלשתינים אינם רוצים שלום!!
פליקס , ירושלים (31.08.04)

90. ממשלת ישראל הנכבדה !!! מה עושים עכשיו !!!
מיכאל (31.08.04)

91. איך המחבל הצליח לעבור את הגדר ולהגיע עד באר שבע?????????????
הראל , מרכז (31.08.04)

92. נכון מאוד
שרה (31.08.04)

93. זה הזמן לתגובה כואבת שלא להראות בורחים
ולפגוע בתשתיות הטרור , בעזה ובגדה (31.08.04)

94. לכל המגיבים ל-1 כולכם טיפשים לא מבינים ציניות (לת)
מימי (31.08.04)

95. אנחנו על המפה (לת)
רומן , באר שבע (31.08.04)

96. הפסקתם לעשות בידוק בארז - זה מה קיבלנו
חמור גרם (31.08.04)

97. נגמר השקט!? (לת)
בועז (31.08.04)

98. נא לקרוא את תגובה מס' 9... (לת)
בוריס , צפון (31.08.04)

99. תגובה ל-1
אני (31.08.04)

100. תגובה ל 35
גולן , כפר סבא (31.08.04)

101. אתם מפפגרים או מה<??
עדי , בלה (31.08.04)

102. זה הדבר הכי חכם (תגובה 1)
מבאר-שבע (31.08.04)

103. מופז, שרון ויעלון - עיקר האחריות עליכם. (לת)
המשקיף , באר-שבע (31.08.04)

104. פיגוע בבאר-שבע
משה , באר-שבע (31.08.04)

105. למספר 43
25 שנה ??? (31.08.04)

106. בדיוק עברתי שם דקה לפני הפיצוץ (לת)
BBBBBBBBBBB (31.08.04)

107. החלק הדרומי של הגדר לא גמור, וכן יכול להיות שזה ממצרים
לסיים את הגדר , גידי, אשדוד (31.08.04)

108. תגובה ל 9
יצחק , שומרון (31.08.04)

109. ל1 יש מבין לאן אתה חותר (לת)
יגאל ג , בת ים (31.08.04)

110. הם בסוף השתלטו על הארץ הזאת (לת)
בן , חיפה (31.08.04)

111. ל-9
יאסר (31.08.04)

112. תפסיקו כבר! די!
יוני , אשדוד (31.08.04)

113. תנחומי למשפחות כל הנפגעים. (לת)
ישראלי , ישראל (31.08.04)

114. הדבר הזה רק מראה שהפלשתינים אינם רוצים שלום!!
פליקס , ירושלים (31.08.04)

115. להתנתק מבאר שבע עכשיו! תנועה חדשה
להתנתק מבאר שבע! (31.08.04)

116. כולכם מטומטמים
אלי (31.08.04)

117. תגובה ל-9
סן , מודיעין (31.08.04)

118. אנשים מתים ואתם מנצלים את זה לצעוק דעות פוליטיות
קצת רגש (31.08.04)

119. בבקשה מזוז, בבקשה אהרון ברק. שרון הבייתה! (לת)
יוני הזועם , אשדוד (31.08.04)

120. הדבר הכי טוב עכשיו זה לשמור על פרופורציה!
ronit , kfar saba (31.08.04)

121. לפנות את מספר 1. מי צריך אותו? מהר !!!! (לת)
עדי , גבעתיים (31.08.04)

122. בבקשה מזוז, בבקשה אהרון ברק. שרון הבייתה! (לת)
יוני הזועם , אשדוד (31.08.04)

123. תגובה לנותני התגובות ל-1
א (31.08.04)

124. לפוצץ את עזה עוד הלילה! חבל על כל דקה! (לת)
אני (31.08.04)

125. מי האידיוט שכתב שצריך לפנות את באר שבע (לת)
(31.08.04)

126. 1 ולתומכים שלו
מורן , ב"ש (31.08.04)

127. התנתקות מבאר שבע עכשיו !!! (לת)
(31.08.04)

128. שרון ,למה אתה לא מקדם את הפינוי? תפנה את באר שבע ודחוף!!! (לת)
נימי , תל-אביב עיר הקודש (31.08.04)

129. גדר מסביב לב"ש (לת)
דוד (31.08.04)

130. איזהה פחד אניי גר בבאר-שבעע והיייתי גרר לפניי חציי שנההה
משה כהןן , באר-שבעע (31.08.04)

131. לכל ה"חכמים" שמגיבים ל - 1
מבין (31.08.04)

132. תגובה לברנש הצהוב מס' 13
מיכאל , יו"ש (31.08.04)

133. חייבים לסיים את בניית הגדר בחלקה הדרומי (לת)
שושי (31.08.04)

134. תגובה חריפה ל 76 !!!!!!!!!!!!
מושיקו , שדרות (31.08.04)

135. ל-57
(31.08.04)

136. שלא נדע מצרות
מישהו מודאג (31.08.04)

137. איך ??? זה כבר בלתי אפשרי המצב הזה
עידו , חיפה (31.08.04)

138. 61 אתה אידיוט כמו מספר 1
ליאור (31.08.04)

139. אנחנו עם טיפש
יוני (31.08.04)

140. למגיבים ל-1 : הטמטום חוגג. אצלכם. (לת)
Andy , י-ם (31.08.04)

141. תגובה ל1
שלומי אלון , באר-שבע (31.08.04)

142. מה זה משנה עכשיו פוליטיקה???? תגידו תהילים על הפצועים
(31.08.04)

143. נו חגי...
ליבת , אבן שמואל (31.08.04)

144. תגובה ל-1
(31.08.04)

145. אתה דפוק???
באר שבעי , באר שבע (31.08.04)

146. מצאו דרך אחרת
מה נשתנה , כל הארץ (31.08.04)

147. אילולא התנגדויות הימין כבר היתה גדר מזמן... (לת)
שפוי (31.08.04)

148. ל-1 אתה אידיוט!!! כנסו יש המשך!!!
אלכסנדרה , פ"ת (31.08.04)

149. לאלי-5
דנה , הרצליה (31.08.04)

150. תגובה לחגי
ענת , באר שבע (31.08.04)

151. ל13 אתה זה שצריך להתבייש, שאחרי רצח אזרחים רבים
יגאל ג , בת ים (31.08.04)

152. ל-1
תושבת , דרום (31.08.04)

153. תגובה ל 79 - "אפרים" כותבים עם י' אחת (לת)
סוס שחור , ת"א (31.08.04)

154. תסתכלו על המצב
אסף , פתח-תקוה (31.08.04)




תוקן על ידי - אינהכינמי - 01/09/2004 3:31:19



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/8/2004 16:18 לינק ישיר 

12 הרוגים ל"ע

נאך נייעס

http://www.hnn.co.il/


לעבעדיגע געדעקקט פון פלאץ

http://news.walla.co.il/ts.cgi?ts=ch10

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1092577



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/9/2004 03:14 לינק ישיר 

מספר ההרוגים עלה ל 16.

השם ישמרנו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > 2 באמבעס אויף 2 באסעס אין באר שבע
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext