בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

בוש אדער קערי- פאול

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/9/2004 21:43 לינק ישיר 
בוש אדער קערי- פאול

יעדער ווערט געבעטן אפצוגעבן זיין שטימע פאר וועם ער גייט וואטען

1) בוש

2) קערי

3) נעידער

4) נישט באשלאסען

אי"ה נאך די וואלן וועט מען זען אויב חדשות אנ"ש האט געווינען אדער נישט



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/9/2004 21:43 לינק ישיר 

בוש



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/9/2004 21:45 לינק ישיר 

בוש



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/9/2004 21:58 לינק ישיר 

קערי: איך דארף SECTION 8.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/9/2004 22:06 לינק ישיר 

עמי הארצים וואס קומט דא אריין סעקשן 8?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/9/2004 22:22 לינק ישיר 

its the economy stupid

קערי


תוקן על ידי - shia550 - 03/09/2004 22:46:53



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/9/2004 22:39 לינק ישיר 

בוש



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/9/2004 23:18 לינק ישיר 

בוש

איך ברויך נישט סעקשען 8 איך וויל ביליגע דירות אין ביליגע רענט



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/9/2004 23:22 לינק ישיר 



hey hey George Bush J
how many kida have you killed today?
This Man is all red and for Kerry



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/9/2004 23:23 לינק ישיר 

אנדעסיידעט - מער נוטה צו קערי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/9/2004 23:56 לינק ישיר 

דאס מאל בוש.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/9/2004 00:04 לינק ישיר 

איך בין א רעפאבליקאנער אבער דאס יאר קוקט אויס אז איך גיי שטימען מיט די פיס
פאר קיינעם נישט דעם צווייפעל האפטיגען קערי
אבער אין אישוס חוץ סעקיוריטי בין איך נישט אנציקט פין בוש
נאך צייט 60 טעג



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/9/2004 00:30 לינק ישיר 

BUSH



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/9/2004 01:53 לינק ישיר 

kerry



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/9/2004 01:57 לינק ישיר 

NEW POLL BUSH 52% KERRY 41%

http://www.time.com/time/press_releases/article/0,8599,692562,00.html



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/9/2004 04:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

+



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > בוש אדער קערי- פאול
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 4 5 לדף הבא סך הכל 5 דפים.

bholext