בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

ברכת שנה טובה לכבוד ג'ובוי שליט"א

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/9/2004 19:49 לינק ישיר 
ברכת שנה טובה לכבוד ג'ובוי שליט"א

לכבוד ג'בוי, נושא בעול זה כמה שנים כולם שווים לטובה.

לקראת שנה החדשה הננו מאחל לך ברכת הדיוט שתזכה לנהל הלאה את עדתיך בהרחוות הדעת דקדושה ואך טוב וחסד ירדפוך כל ימי חייך.

ולמרות שאין דרכי לבוא בכתובים בימים אלו, אך מפני כבודו הרם אמרתי אל תמנע טוב מבעליו, על כן אצרף ברכתי בתוך אלפי המברכים שתזכה לגמר חתימה טובה בספרם של צדיקים גמורים, בעט דיך אויס אלץ גוט'ס.

המברך, חבירך וידידך, מעומק הלב,
קוטשמע.



נ.ב. איך ווייס נישט וואס מיט דיר האט פאסירט, איך האב פארפאסט דיין טלפון קאל, איך האב אבער געהערט די מעסעדשז. איך האב מיך געדארפט רייבן די אויגן אזוי וי ביי מכות חושך זיכער צו מאכן אז עס איז דיך. אזא רבישע אנגעווינטשעכס? ממש נתפעל צו ווערן. תודה.

מיר בענקן זיך שוין נאך דיר, דיין קאווע אויף לי עוועניו שבת אינדערפרי ווערט שוין קאלט.

קוטשמע



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/9/2004 20:36 לינק ישיר 

קוטשמא און דזשובוי, אוי... טרערן רינען מיר פון די אויגן, ווען איך טראכט מיט נאסטאלגיע פון די אמאליגע צייטן, ווען מיר האבן געהאט די זכי' צו האבן די צוויי לייבן מיט אונז.

דזשובוי און קוטשמא, מיר בענקען זיך נאך אייך. ביטע קומט צוריק צוזאם אינאיינעם און נעמט אייך צוריק צו אייער עבודת הקודש פונקט ווי אין די גוטע יארן, ווען וועלט איז נאך געווען וועלט.

איך וואונטש א גוט געבענטשט, לוסטיג און פרייליך יאר פאר דזשובוי און קוטשמא



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/9/2004 21:49 לינק ישיר 

אי"ה תיכף נאך סוכות טוט מען זיך אן די קוטשמא



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > ברכת שנה טובה לכבוד ג'ובוי שליט"א
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext