בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

ראש השנה תשס"ה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/9/2004 20:09 לינק ישיר 
ראש השנה תשס"ה

אין דעם אשכול קען יעדער שילדערן וויאזוי עס איז דורך דער הייליגער יו"ט ראש השנה ביי זיין רבי'ן אדער אין זיין בית המדרש.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/9/2004 20:39 לינק ישיר 

געזעגענען, ביסט אודאי געווען אין סאטמאר. אפשר ביסטו אונז מהנה מיט א באריכט?

א גרויסן דאנק פון פאראויס.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/9/2004 18:01 לינק ישיר 

I heard today in the mikvah, that the shul where they finished the latest this year was in Klausenburg. The first they finished 7:20 and the second day 5:30



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > ראש השנה תשס"ה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext