אפשר לחשוב שלכל שטות צריכים להתיחס,
מדובר על הנודניק של הייפארק שהוא גם מותיקי הפורום כאן.
בעל הניקים לכטיג שמעוןמאיר זיסמן הרשלתמים פרזניק10 ינקלביץ ועד עשרות שמות.
הוא כותב עשרות שטויות כל יום, ואני מכיר אישית אנשים שכותבים לו שטויות כדי להצית את השטח בכל מיני מקרים ואכמ"ל.
|
|