בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

טרמינל 3 בנתב"ג ווערט געפענט

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/10/2004 20:01 לינק ישיר 
טרמינל 3 בנתב"ג ווערט געפענט

די נייער טערמינאל אין שדה תעופה בן גוריון וועט בקרוב ווערן געפענט פארן באנוץ. די חגיגה איז היינט פארגעקומען.
http://www.iaa.gov.il/Rashat/he-IL/Airports/BenGurion/AbouttheAirport/PictureGallery/IPIX/



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/10/2004 20:14 לינק ישיר 

די ערשטע פלייט וועט זיין אין נוומבר 2



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/10/2004 20:28 לינק ישיר 

what program do i need to have to see the ipix
please post a link



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/10/2004 20:57 לינק ישיר 

It should load automatically. You may need to have your seetings in your browser set that it should allow apps to run.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/10/2004 21:31 לינק ישיר 

http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=155186&sid=16

19:47 28/10/2004
החל טקס חניכת טרמינל 3 בנתב"ג

בדקות אלו החל טקס חניכת טרמינל 3 בשדה התעופה בן-גוריון. בניית הטרמינל החלה לפני 6 שנים. בטקס משתתפים נשיא המדינה וראש הממשלה, אריאל שרון. ההמראה הראשונה מהטרמינל, טיסת אל-על, לניו יורק, תצא ביום שלישי הבא.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/10/2004 08:55 לינק ישיר 

http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=155194&sid=16

באיחור של 5 שנים נפתח טרמינל 3 בנתב"ג
בנייתו נמשכה 6 שנים. חברת אל-על תחנוך את הטרמינל בטיסה לניו יורק ב-2 בנובמבר. הנחיתה הראשונה תגיע מציריך
מאת: חדשות נענע 21:01 28/10/2004


ברוכים הבאים לטרמינל 3.
טרמינל 3 בשדה התעופה בן-גוריון נחנך הערב (חמישי) באיחור של חמש שנים. בטקס שנערך תחת אבטחה כבדה, נכחו ראש הממשלה, אריאל שרון ונשיא המדינה, משה קצב.

בנייתו של הטרמינל החלה לפני 6 שנים בהשקעה של 3 מיליארד שקל. שדה התעופה ייפתח רשמית ביום שלישי ה-2 בנובמבר. חברת אל-על תטיס את הטיסה המסחרית הראשונה שתצא מהטרמינל בשעה 13:10 בצהריים, לניו יורק. הנחיתה הראשונה תהיה של חברת סוויס-אייר מציריך, שתנחת בשעה 14:45 בצהריים.

עובדי ראשות שדות התעופה מאיימים למנוע את הפתיחה החגיגית בשבוע הבא, בטענה כי הסכמי העובדה בינם לבין ההנהלה הופרו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/11/2004 17:42 לינק ישיר 

---טיסת הבכורה המריאה מנתב"ג 2000---
יום שלישי, 2 בנובמבר 2004, 13:20 מאת: זוהר בלומנקרנץ, הארץ.
המטוס לניו-יורק המריא בשעה 13:15, וחנך את יום הפעילות הראשון של הטרמינל החדש. שר התחבורה: תוך 3 שנים ייפתח בתמנע שדה תעופה בינלאומי שיחליף את נמל אילת.
הטרמינל החדש, נתב"ג 2000, פתח הבוקר את שעריו לפעילות. בשעות הצהריים המוקדמות הגיעו הנוסעים לטיסת הבכורה של חברת אל על, מספר 007, שהמריאה בשעה 13:15 בצהריים לניו-יורק. ביום הפעלתו הראשון של הטרמינל החדש ימריאו 16 מטוסים של חברת אל על ליעדים שונים, וינחתו חמישה. הנחיתה הראשונה של אל על, שתתחבר לשרוול בטרמינל החדש, תהיה טיסה מספר 002 מניו-יורק שצפויה לנחות היום בשעה 14:00.

שר התחבורה, מאיר שטרית, שהגיע לטרמינל החדש, אמר היום כי תוך שלוש שנים ייפתח בתמנע שדה תעופה בינלאומי חדש, שיחליף את נמל אילת. לדבריו, הטרמינל בנוי לקלוט כמה מיליון נוסעים, "בשנה האחרונה ראינו עלייה של כ-30% בתנועת התיירות, אני מקווה שהעלייה תמשיך ונעבור את ה-10 מיליון נוסעים ואז נוכל לגשת לבנייתן של עוד שתי זרועות אליהן יוכלו להתחבר עוד 16 מטוסים", אמר שטרית. את פניו של שטרית קידמו תזמורת, עובדי אל על, ומנכ"ל אל על, עמוס שפירא, שסחף את העובדים ואת השר לריקוד הורה סוער.

יו"ר מועצת המנהלים של רשות שדות התעופה, צבי שלום, אמר היום כי פוטנציאל השדה הוא לקליטת 16 מיליון נוסעים, על אף שהיום התנועה מגיעה למחצית ממספר זה.

---שטרית התנצל על חוסר הכיתוב בערבית---
הלילה המריאה לפריס טיסת הפרידה מטרמינל 1 הישן, ונחתה בו הטיסה האחרונה, שהגיעה מפולין. "נחיתה זו חותמת פרק היסטורי בתעופה הישראלית. לאחר נחיתה זו, ייסגר טרמינל 1 בשעה 01.40 לאחר חצות וכל הפעילות הבינלאומית תעבור לטרמינל החדש בנתב"ג 2000. טרמינל 3 החדש הוא בקנה מידה בינלאומי ויאפשר לחברות התעופה הישראליות והבינלאומיות, לתת שירות ברמה הגבוהה ביותר", אמר מנכ"ל ארקיע, ישראל בורוביץ'.
בשבוע שעבר עתר ח"כ אחמד טיבי (חד"ש-תע"ל) לבג"ץ נגד רשות שדות התעופה, בדרישה להוסיף שלטים בערבית בטרמינל החדש, שבו מותקנים שלטים בעברית ובאנגלית בלבד. ח"כ טיבי טען, באמצעות עו"ד אוסמה סעידי, כי אי הצבת שלטי הכוונה בערבית פירושו "חוסר התחשבות וזלזול בציבור הערבי והפרה של לשון החוק ורוחו", מאחר שערבית מהווה שפה רשמית נוספת בישראל. שר התחבורה, מאיר שטרית, אמר כי "נעשתה שגיאה. אין מספיק תרגום לערבית. נמצא את הדרך לתקן ובכל מקום יהיו גם שלטים בערבית



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > טרמינל 3 בנתב"ג ווערט געפענט
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext