ליבאוויטש רבי היינט ביי א ברית!!!
התמהוניים שנסים להשתלט על כל חלקה טובה, מחפשים דרכים ליצור כותרות. בברית-מילה שהתקיימה הבוקר בישוב נוה-דקלים שבחבל עזה, דאגו אלה לגרור תמונת ענק של הרבי ולהציבה בסמוך לתינוק. המעשה המביש היה לבדיחת היום בישוב. היו כאלו שהתלוצצו ואמרו שיש שלושה סוגים של חסידים. חסידי אמיתי: מניח תמונה קטנה ליד ראשו התינוק כמנהג חסידים מקדמא דנא; החסיד השני: בתמימותו, גורר את התמונה מקיר הסלון; ה"חסיד" השלישי, התמהוני, מכבד את הרבי גם בסנדקאות. חז"ל הגדירו את התופעה בשתי מילים: "עקבתא דמשיחא".
http://news.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1172228
|
|