נאך בילדעד פון שלעק היינט!!
http://new.col.org.il/show_news.asp?7935
כזכור, בשנת תשמ"ח התקיים מעמד הנחת אבן הפינה להרחבת בית-המדרש המרכזי, 770, לזכר הרבנית הצדקת מרת חיה-מושקא ע"ה. במעמד זה הניח הרבי בידיו הקדושות את אבן הפינה לבניין. עבודות הבנייה שהחלו נסתיימו רק לאחר הסתלקותו של הרבי, וכך נקבעה האבן לזכרון עולם בכניסה הצפונית מזרחית לאולם בית המדרש, וסביבה לוח שיש שעליו צויין כי זו האבן שהניח הרבי בידיו הקדושות כאבן פינה לבניין.
עברו שנים וכנופיית הבריונים החליטה שצריך למחוק את תארי הכבוד הכתובים לאחר שמו של הרבי. לילה אחד באו עם פשיט חשמלי וקעקעו את תארי הכבוד, בלי שידם רעדה על הפשע הנתעב, לשבור ולהרוס את תארי הקודש של הרבי.
אבל כנראה שבכך לא אמרו די. כאמור, הבוקר, בשעה 4 לפנות בוקר, באו ופשוט עקרו את לוח השיש המקורי ממקומו וניסו לקבוע בו לוח חדש, שעליו חקקו את התארים ה"משיחיים" הנקוטים בפיהם, בתוספת "שליט"א" - לא פחות ולא יותר.
למרבה המזל דווח על כך במהירות לממונים הרשמיים על הבניין, ולמקום הגיעו במהירות מזכירו של הרבי הרב יהודה קרינסקי, ויו"ר אגודת חסידי חב"ד העולמי הרב אברהם שם טוב, מלווים בשוטרי משטרת ניו יורק. הללו הסירו את לוח השיש החדש ועצרו שניים מהבחורים הפורעים.
המאורע היכה בזעזוע את ציבור אנ"ש, ובראשם הרבנים והשלוחים, שעומדים נדהמים מהחוצפה הגוברת והולכת של כמה בחורים מופרעים, שמנסים להשליט את שגעונותיהם על 770 כולה, ובדרך זו להכתים את שמה של כלל חסידות חב"ד בטירופיהם. אנ"ש והרבנים מעניקים את מלוא הגיבוי לגורמים האחראים, כדי שיעשו את כל התלוי בהם כדי לבלום את חבורת המופרעים ולהחזיר את הכבוד לבית רבנו, כדי שכל חסיד חב"ד באשר הוא יוכל להרגיש שם בנוח, כפי שהיה כל השנים.
 |
|
|