בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

טאון אוף מאנרא הייבט טעקס פאר ווילידזשעס

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/11/2004 03:59 לינק ישיר 
טאון אוף מאנרא הייבט טעקס פאר ווילידזשעס

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1182231



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/11/2004 05:05 לינק ישיר 

אוודאי ווייל פאר די טאון איינוואוינערס, וואס וואוינען נישט אין די ווילידזשעס אין די טעקס אראפ

נישט אזוי

עקשטיין, דיין דיקשאנערי איז געוואלדיג



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/11/2004 05:23 לינק ישיר 

]As things stand now, town taxes on a home outside the villages and assessed at $50,000 would increase to $964.56 from $904.85 last year, an increase of $59.71. That same home inside the village would see a tax decrease of $20.52, from $588.81 to $568.29.

הטקסט שלך כאן


תוקן על ידי - ekstein - 12/11/2004 5:30:07



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/11/2004 05:30 לינק ישיר 

דאס שטימיט מיט דיין קעפל

הוא אשר דברתי

דיין דיקשאנערי איז געוואלדיג



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > טאון אוף מאנרא הייבט טעקס פאר ווילידזשעס
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext