בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

אראפאט לעבט!!!!....???

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/11/2004 18:25 לינק ישיר 
אראפאט לעבט!!!!....???



מי ראה את גופת ערפאת?

יום שלישי, 16 בנובמבר 2004, 11:09

מאת: מישל דורושינסקי, מיוחד לוואלה!

העובדה שבניגוד להלוויות מנהיגים אחרות בעולם הערבי, גופתו של ערפאת לא נראתה בלוויתו, גורמת למישל דורושינסקי לחשוד שאולי "משהו לא בסדר"מה קבור במוקטעה? האם ההמון המשולהב באמת ראוי ללגלוג על התנהגותו בטקס ההלוויה, או שמא פעל לפי הנחיות מדויקות של אנשי הראיס? למה לכל הרוחות אין כל תיעוד מצולם של הוצאת הגופה מן הארון והטמנתה בקבר או לחילופין הורדת הארון וכיסויו באדמה? והאם נדע אי פעם מה התרחש בדיוק מיום הטסתו של ערפאת לצרפת ועד לשיבתו למוקטעה?

בעידן בו אנו חיים, המצלמות הדיגיטליות חודרות לכל מקום. לפיכך, העובדה שאין ולו תמונה אחת מטקס ההלוויה של יאסר ערפאת, מעלה שאלות לגבי השתלשלות העניינים בכל הקשור לימיו האחרונים של הראיס.

התיעוד המצולם האחרון של ערפאת הוא רגע הגעתו במסוק הצרפתי לבית החולים הצבאי "פרסי" שבצרפת. בצילום ה"קלוז אפ" הברור, נראה מצבו של ערפאת סביר לחלוטין, שעה שהוא מפזר נשיקות באוויר מדופן המסוק. זוהי למעשה העדות האחרונה לקיומו של אחד האנשים המשפיעים ביותר במזרח התיכון. מרגע זה, אין יותר שום צילום תקריב שבו ניתן לזהותו, ותמונה בזום מרוחק של האלונקה המובילה אותו לבית החולים היא האחרונה אותה זכה העולם לראות עד לרגע כתיבת שורות אלו.

השאלה הראשונה הנשאלת היא, מדוע אין כל עדות מצולמת מחדר חוליו בצרפת. ההיגיון אומר כי כדאי היה לשחרר תמונה שלו במיטתו, כדי לתת לעם הפלסטיני ולשאר העולם מידע על המנהיג, כדי לפזר את ערפל השמועות וההערכות - חי, מת, מנותק, מחובר, מונשם או מורדם. בהקשר זה יש לזכור, כי לא מדובר באדם פרטי, אלא באישיות ציבורית מהמדרגה הראשונה.

השאלה השנייה היא מדוע אין כל תמונה של גופתו. כזכור, הפלסטינים נוהגים לפרסם את תמונות גופות מנהיגיהם המתים, כדי להעצים את האירוע ולתת לעם מבט אחרון במנהיג שאינו עוד. במקרה של המנהיג הכי חשוב, אין כל תמונה לאחר מותו, דבר שגורם לגל שמועות ברחוב הפלסטיני.

פרשנים מסוימים רוו עונג מההמולה העצומה מרגע נחיתת זוג המסוקים המצריים ועליהם ארונו של ערפאת ברמאללה. המילה "אנרכיה" נשלפת ללא הרף, אותה "אנרכיה" המנוגדת לחלוטין לאמונה המוסלמית, בה חשובה מאוד ההלוויה הדתית שבה נחשפים בפעם האחרונה פני המת כשהוא עטוף בדגל הלאום. עד היום בכל הלוויות בשטחים, למרות ההמולה העצומה, ניתן כבוד לגופה, וחיץ נוצר בינה לבין ההמון האבל והזועק.


פרסומתההמולה בתהליך קבורתו של ערפאת צריכה היתה להנפיק שלל תמונות של מסע הארון מהמסוק ועד לנחיתת הרגבים עליו. סוכנויות החדשות צמאות לכל תיעוד ויזואלי מאירוע בקנה מידה כזה, ומשלמות הון עתק עבור כל תמונה. השאלה הגדולה מכולן היא, כיצד אין אף צילום עיתונות או לחילופין צילום של חובב, של טקס קבורת אחד ממנהיגי ערב החשובים ביותר בעשורים האחרונים.

לאור המסתורין האופף את נסיבות מותו, האשפוז והדרישה של אבו עלא משלטונות צרפת לשחרר את תיקו הרפואי של ערפאת, יש יותר שאלות מתשובות בכל האפיזודה הביזארית של סיום כהונתו של ראש הרשות הפלסטינית. התשובה נמצאת ככל הנראה בידיה של אנשי הסוד של ערפאת בהנהגה הפלסטינית, בידיה של סוהא, או לחלופין בידי המודיעין הישראלי שבחן את סרט הווידיאו של המזל"ט שסביר להניח כי תיעד את ההלוויה ממעוף הציפור.

http://hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1187216



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/11/2004 18:40 לינק ישיר 

משוגענער עפעס זאגט ער!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/11/2004 18:47 לינק ישיר 

for the same reason that we dont what his deseas was, we didnt see his body...

word is out, he died from aids



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/11/2004 20:16 לינק ישיר 

that's right, he died from AIDS because he was a MZ'nik they say that the Romanian secret police has recordings from him



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/11/2004 04:54 לינק ישיר 

צוקאכט,

זיי זיך מסביר,

ווען איינער האט איידס קען מען עס זעהן אויפ'ן פגר דערפאר האט מען גענוצט אן ארון, אדער איז עס א סכנה פאר'ן עולם ארום.

(אראפאט פאר דאמי'ס)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/11/2004 05:19 לינק ישיר 

thay say that they used an Aron because they plan on taking him to Yerushalayim when they make a Palestinian state, and a wood box would diintegrate so they used a cement box



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/11/2004 00:56 לינק ישיר 

ביים ליובאווטש רבי זאגט מען נאך יעצט 10 יאר נאך זיין שטארבן אז ער לעבט נאך ווער עס וועט טרעפן אראפאט וועט טרעפן דעם ליובאווטשער רבי אויך,,,
אפשר זענען זיי אין איין גן עדן,,,



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/11/2004 02:53 לינק ישיר 

אויסשווארץ
דיין אהבת ישראל האט דאך ממש נישט קיין עק
בהמה!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/11/2004 03:02 לינק ישיר 

איך האב ליב געהאט די ליבאוויטשער רבי אהבת נפש נאר איך זיך אים שוין 10 יאר איך וויל רעדן מיט אים עפעס זייער וויכטיג ממש פיקוח נפש ער קאלט מיך נישט צוריק ער מאכט זיך נישט וויסענדיג פון מיר
זאל ער שטארבן און פארטיג



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/11/2004 19:11 לינק ישיר 

אויסשווארץ מעקסט האבען אביסעל רעספעקט פאר צדיק הדור, אז די האלסט נישט פון אים איז נישט, אבער שרייבען אזאלכע ווערטער?
וואס וואלט געווען ווען איך שרייב עס אויפן פאריגען סאקמערן רב ז''ל?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > אראפאט לעבט!!!!....???
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext