הפילם זה שלש שעות תמונות וג"כ קול ולא סתם תמונות רק זהו כמו בחיים אתה רואה בחוש המלחמות והפצצים בשעה שנתרחשו וקול שמסביר הכל באנגלית
וזה אתה רואה על סי די או דיווידי ובדיווידי רואים טובים יותר. רק במחשב או על דיווידי ודיווידי פלעיער
באנגלית this film is 3 hour long and its available on cd-rom and dvd and make
sure you have a cd-rom and/or a dvd drive or you can play the dvd on most dvd
players and its live moving images from the battles as its happening with a voice
explaining everything and the dvd is much more
clearer
נשלח ב-1/12/2004 19:07
איך האלט אינמיטן דאונלאדן "אושפיזין" פין אימיול סאיז זייער א גוטע פראגרעם
קענסט עס האבן ביי www.lionetwork.net
if you are using cable from cable vision DO NOT USE THE PROGREM bcz they know eyrything you download it dosent pay, i had allot of problems
but maybe i can send it to you
נשלח ב-1/12/2004 20:55
בבקשה אפשר ערקלערסטו ווי אזוי עס ארבעט איך האב גיטרייט אלע וועגען איך קען נישט דאונלאודען שעקויאך
נשלח ב-1/12/2004 21:09
what is your msn messenger screen name?
send it to me and i will help you