בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

איש את רעהו יעזרו ולאחיו יאמר חזק!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/12/2004 06:03 לינק ישיר 
איש את רעהו יעזרו ולאחיו יאמר חזק!

א גוטן אייך חשובע מעמבערס,

אין די אשכול וועלן מיר איינע די אנדערע העלפן, אזוי וועט אויסקימען "זה נהנה וזה לא חסר"

אויב דו פארסט אויף טאהש\ברוקלין\מאנרא\מאנסי\א.ד.ג אדער אין שפיטאל ח"ו אדער סיי וואס, און די האסט איבעריג פלאץ, אדרבה זיי מודיע דא,
עס איז זיכער דא אידן וואס וועלן זיך מחיה זיין..


אלו דברים שאדם אוכל פירותיהם בעולם הזה והקרן קיימת לעולם הבא ואלו הן....וגמילות חסדים





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2004 16:33 לינק ישיר 

i'm going to montreal iy"h thursday afternoon from monroe around 6-7 o'clock



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2004 18:40 לינק ישיר 

i am looking for a ride from flatbush to new square\monsey today,

thank you



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2004 20:14 לינק ישיר 

דער סיסטעם איז א גיטע עס האט אבער א פראבלעם מיט זיך מיזען אדענטיפיצירען
האסטו א עצה?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/12/2004 20:23 לינק ישיר 

מען זאל שרייבן איך ווייס איינער וואס פארט וכו'



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2004 20:58 לינק ישיר 

you can leave me a voice mail @ 845-671-4123



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/12/2004 05:08 לינק ישיר 

עס געפעלט מיר זייער דער קעפל פון דעם אשכול. ס'איז א געוואלדיגע זאך זיך צו העלפן איינער דעם אנדערן, ספעציעל אויף אזא פלאץ, ווי מ'קען זיך נישט.

כ'טראכט אפשר וואלט מען אויך געדארפט ווידמען דעס מקום צו העלפן אינגעלייט מיט פרנסה. עצות, בייפאלן, געדאנקען, קאנעקשאן'ס וכדו'. און אויף דעם ענין דארף מען זיך נישט אידענטיפיצירן צווישן זיך.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/12/2004 23:42 לינק ישיר 

my friend told me that he tried to became a member in hydepark' & he tried a lot of times & it didnt go' so i also tried and i cand either became a member' just a message comes up as following
התגלתה תקלה.
המידע שהוביל לתקלה נשמר וצוות התמיכה של האתר קיבל על כך הודעה.
אנו מצטערים על אי הנוחות.
מספר התקלה הנוכחית הוא
does sombody here that can help me?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/12/2004 00:18 לינק ישיר 

What's your problem? Don't you understand Hebrew, or what? When the site cannot process your post it automatically sends you this message. Simple



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/12/2004 00:47 לינק ישיר 

איך זוך א גוטען פלאמבער
to snake a toilet and fix a running faucet
ביליג אבער גוט!

איך פאר שפעטער קיין APPETIZING PLUS
ריידס זענען אוועיליבל



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/12/2004 18:30 לינק ישיר 

so what does i mean? that i cannot be a member in hydepark? what do i have to do' that i shold be able to be a member? thanks mishganer



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/12/2004 18:47 לינק ישיר 

you make no sense! Explain to us how in the world you were able to post your messages on hydepark WITHOUT being a member.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/12/2004 22:00 לינק ישיר 

Naturl, listen. Sometimes the server, that is the computer at the central headquarters of Hydepark, is down either because it needs some servicing or it may just be out of service due to a traffic overload, and that is when you will get such a message. It does not apply to your account in particular, but to the system as a whole. You can always try to post it again at a later time. Also, it is advisable that before you post something you should copy it using CTRL+C in case the info is not sent, so you will not have to retype it. Hope this info help ya



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/12/2004 18:48 לינק ישיר 

נו?
איז איינער אויפגעקימען מיט א געדאנק?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/12/2004 01:12 לינק ישיר 

געפעלט מיר דאס קעפל מיט די תגובות

דער מאנט מיר אין א טייטש

איש את רעהו יזרעו -
איינער דעם צווייטען לייגט אין דער ערד (מלשון זורע)

ולאחיו יאמר חזק
אין צום ברידער זאגט ער, ווער צו זעצט

נישט אויס געהאלטן על פי דקדוק אבער מער קרוב למציאות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/12/2004 12:49 לינק ישיר 

איך זיך נאך אלץ א רייד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > איש את רעהו יעזרו ולאחיו יאמר חזק!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext