פגישה משולשת: בעלזא-גאב"ד העדה-תו"א
העתק - הדבק
בחדרי חרדים
מחבר
21:9 5/12/2004 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
בכניסה לשמחת השבע ברכות בבית טשרנאביל, התקיימה פגישה מרתקת: גאב"ד העדה החרדית והאדמו"ר מתו"א היו בדרכם החוצה כאשר הבחינו בכ"ק האדמו"ר מבעלזא נכנס. שניהם נגשו אליו ואיחלו לו בחום ברכת מזל טוב לרגל השמחה במעונו, בלידת נכדו.
גרשון שטמר, מוסרים יודעי דבר, רותח מזעם. יש הסבורים, כי בסופו של דבר הוא אף יפטר את הגאב"ד הסורר שלו.
יצויין, שגאב"ד העדה החרדית, הוא ממעריצי בעלזא עוד מזמן היותו באנטוורפן.
מי שחשב שהוא ממנה לתפקיד חותמת גומי, כנראה טעה בגדול.
תוקן על ידי - שרלוט - 05/12/2004 21:18:59
שרלוט
21:54 5/12/2004 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
מענין לעינין באותו עינין הגאב"ד נוהג כשהוא מסדר חופה וקידושין ללכת לראות שהחתן מכסה את הכלה וכשגרשון שטרמר העיר לו שלא נוגים כך בעדה אמר לו הגאב"ד שגם לא נוהגים שראש הקהל אומר לרב מה לעשות
נושא_ונותן
http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1208307
|
|