mazal tov, we are soo happy for you jewboy, beshu tova imitzlachas!
נשלח ב-7/12/2004 20:19
לידי"נ הבחור המושלם "דג'בוי" הרבה הרבה מז"ט ויהי רצון שהזיווג יעלה יפה ותקים בית נאמן בישראל לתפארת בית ישראל ולתפארת משפחתך .
ראיתי אתמול כשנפגשנו בבית המדרש "אוהל רחל" דסאטמאר. את פניך קורנות מאושר גדול ולא יכולת לעמוד על מקום אחד יותר מרגע אחד.....(לא יכולת לומר לי מילה אחת או איזה רמז ? )
מאיר..... שיאירו לך החיים בגדול !!!.
נשלח ב-7/12/2004 20:20
i hope thete jewboy will not stop the furm
נשלח ב-7/12/2004 20:28
The rest of the info. will be announced by Jewboy if and whenever he wants.
I cant say any more info that i already said.
תוקן על ידי - מוזיקאנט - 07/12/2004 20:37:13
נשלח ב-7/12/2004 20:50
מזל טוב אחי, מזל טוב!!!
נשלח ב-7/12/2004 21:02
מזל טוב דזובוי!!!!
יעצט פארשטיי איך וואס די האסט מיך געשריבן אז די ביסט נישט אין א"י און נישט אין אמעריקא
סא ווי וואוינט די מחותן? אין אייראפע?