|
|
| נשלח ב-18/1/2005 19:05 |
|
| |
חנוכת מוסדות תוא"י בבית שמש
רבותיי,
שבוע שעבר נערכה חנוכת הבית המפואר ד"מוסדות חסידי
תולדות אברהם יצחק" בעיר בית שמש...
איך היה? תמונות? 
|
|
|
|
| נשלח ב-19/1/2005 03:26 |
|
| |
נו, ולמה שלא תביא לנו קצת תמונות?
|
|
|
|
|
| נשלח ב-19/1/2005 03:30 |
|
| |
אולי הי' תלוי' על הכותל "לא לצלם בשום אופן"?...
עה, הם עושים תמונות בכל יום,..
|
|
|
|
| נשלח ב-19/1/2005 05:17 |
|
| |
שמעק
האסט עפעס קעגען דער תוא"י רבי? ער שמעקט טאבאק מיט א חזון איש שיעור!
|
|
|
|
| נשלח ב-19/1/2005 07:40 |
|
| |
ער שמעקט בשמים פרייטאג-צו-נאכטס 10 מינוט...
איך האב גארנישט אנטקעגן אים... ער איז א וואוילער איד.
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|