בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

100טער ביי שלום זכר אין סאטמאר י-ם

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/1/2005 01:51 לינק ישיר 
100טער ביי שלום זכר אין סאטמאר י-ם


100טער מענטשן האבן זיך באטייליגט ביי שלום זכר פון הרב טייטלבוים שליט"א סאטמאר רב אין ירושלים.

6 שטאק-קיגע פארענטשעס פון ביידע זייטן זענען געווען איבערפילט מיט שטריימלעך / היטן, דער עולם איז געווען אין די הימלען מיט פרייד צו השי"ת לכבוד דעם גרויסן שמחה בחצרות סאטמאר ירושלים.

ביים אויבן אן האבן זיך אנגעזעהן ת"ח און שיינע יודן.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/1/2005 02:38 לינק ישיר 

הייתי שם . ואכן היה מעמד גדול ומכובד.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/1/2005 03:26 לינק ישיר 

גם אני הייתי שם
היה יפה מאוד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/1/2005 05:40 לינק ישיר 

אין שיכון אדער אין אהל רחל?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/1/2005 18:34 לינק ישיר 

דער רינדכעיגער יפו'ער וואס האט געהאט א קינד, איז א ריכטיגער אפשפיגלינג פון "לא עם הארץ חסיד"

פאריגע וואך האט ער גערעדט צי די בחורים אין ישיבה קטנה, און האט געזאגט מוסר, ס'איז דאך שובבי"ם.

אינמיטן זיין הייליגע מוסר, האט ער געזאגט אז ס'איז נישט שיין ווען בחורים רעדן איבער וואס דער טאטע (זאלי) קומט. ס'איז נישט שיין צו רעדן פון אזעלכע זאכן, א בחור דארף נישט זאגן אז דער טאטע וועט אפשר קומען אויב...

אזוי קוקט אויס א ריכטיגער ברידער פון בן הרב הנראה... און א בן אחר בן פון וועקי.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > 100טער ביי שלום זכר אין סאטמאר י-ם
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext