| נשלח ב-15/2/2005 06:24 |
|
| |
הימין הקיצוני שוב התפרע.
הימין הקיצוני הלאומני, שוב התפרע היום באר"י.
זכור ואל תשכח! כי אותם פרועים תמיד הטיפו מוסר ליהדות החרדית, למה הם מפגינים נגד "מלכות ישראל" ו"דינא דמלכותא דינא" "ובסבר פנים יפות" ו"אהבת ישראל" וכד'
אבל כשזה מגיע ללאמניות, אז כמובן מותר הכל, ואפילו לשלוח בנות עם מכנסיים להפגין בעד ארץ עזה הקדושה.
צבועים מעגילים.
תמונות.http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5667&forum=scoops1&omm=0
כ-15 אלף הפגינו בגוש קטיף נגד ההתנתקות
יום שלישי, 15 בפברואר 2005, 0:01 מאת: הארץ
הפגנת מתנגדי ההתנתקות בירושלים (צילום: רויטרס)
אריאל זילבר. הופיע בהפגנה ואמר: "זו המציאות שלנו עם הכנסת הבוגדנית הזאת" (צילום: בוצ'צ'ו)מועצת יש"ע: 92 אלף איש חתמו על הצהרה, לפיה יבואו לגוש ולצפון השומרון ביום הפינוי. הזמר אריאל זילבר עובר לגור בגוש. 60 מפגינים נעצרו ו-11 שוטרים נפצעו בהפגנות ברחבי הארץ
למעלה מ-60 מפגינים נעצרו ו-11 שוטרים נפצעו באורח קל, במהלך העימותים האלימים שהיו אתמול ברחבי הארץ בין מפגיני הימין לשוטרים. גורמים במשטרה ציינו כי מדובר בעימות האלים הראשון שבין מתנגדי ההתנתקות לכוחות המשטרה. כל ההפגנות שהתקיימו לא קיבלו את אישור המשטרה לפני שהתקיימו. בכירים במשטרה העריכו כי העימותים האלימים עשויים להמשך בשבועיים הקרובים עד אשר יאושרו בממשלה ובכנסת התקציב ותוכנית ההתנתקות.
בלילה שוחררו בתנאים מגבילים שמונה מהמפגינים. בקול ישראל דווח, כי עוד 31 מפגינים, שנעצרו בחשד לתקיפת שוטרים, יובאו היום לבית משפט השלום בעיר.
כ-15 אלף איש השתתפו בהפגנה גדולה נגד תוכנית ההתנתקות שהתקיימה באגם גוש קטיף. מועצת יש"ע חשפה בהפגנה כי 92 אלף איש חתמו עד כה על הצהרה, לפיה הם מתחייבים לבוא לגוש קטיף ולצפון השומרון ביום הפינוי כדי לסכל את הפינוי. בהצהרה, התומכת בדברי פנחס ולרשטיין, מראשי מועצת יש"ע, נכתב, "אני אעשה כמיטב יכולתי לשבש ולמנוע את החלטת הגירוש, תוך הימנעות מכל גילוי של אלימות".
במהלך ההפגנה תקף בחריפות ח"כ אפי איתם את ראש הממשלה בנאומו: "שרון הוא סרבן הדמוקרטיה, אני מתבייש בך כראש הממשלה, כאלוף בצה"ל וכחקלאי שבחר להילחם בילדי גוש קטיף את הקרב האחרון שלך בפוליטיקה. איך יגרשו את הילדים פה, בידיים? ברגליים? עם הדובון או בלי הדובון, תתבייש לך שרון, אתה תסיים את הקרב הזה בבית שלך, בחוות השקמים".
בהפגנה נשא דברים גם דוד חטואל, תושב מושב קטיף, שאיבד את אישתו וארבע בנותיו בפיגוע ירי, "אנחנו נשאר פה עוד הרבה שנים, בין היתר בזכות אותם אנשים שנפלו פה על קידוש השם ובינהם משפחתי", אמר חטואל.
בהמשך ההפגנה הופיע הזמר אריאל זילבר שמתכוון לעבור ולהתגורר בגוש קטיף כבר בשבוע הקרוב, לאות הזדהות עם התושבים. "אני מקווה שכולכם תבואו לגור פה", פנה זילבר לקהל, "ואז אי אפשר יהיה לגרש אף אחד. ככה זה במציאות שלנו עם הכנסת הבוגדנית הזו". ראש מטה המאבק של גוש קטיף, רפי סרי, הודיע כי בשבועות הקרובים יחלקו הפעילים חצי מליון משלוחי מנות שיכללו ערכת הסברה נגד התוכנית. "אנחנו נחושים להאבק נגד התוכנית חרף מסע ההכפשות והדה לגיטימציה שאנו עוברים", אמר סרי.
בירושלים התקיימו ההפגנות בשלושה מוקדים שונים. כ-150 מפגינים חסמו במשך שעה ארוכה את צומת הכניסה לעיר, מפגינים נוספים הבעירו צמיגים סמוך לגשר הראל בכניסה למבשרת-ציון, ועשרות מפגינות נוספות ניסו לחסום את צומת הרחובות הרצל ושזר בירושלים. כ-40 מפגינים נעצרו במהלך העימות בבירה.
פרסומתבצומת גולני שבגליל הפגינו כ-200 בני אדם נגד תוכנית ההתנתקות, וגם ביציאה מבית שאן נתלו שלטים נגד התוכנית. ארבעה חשודים נעצרו בחשד כי הציתו צמיגים על כביש 90 ביציאה הדרומית מבית שאן. הארבעה נמלטו מהמקום אולם נעצרו במחסום בזק שבצפון בקעת הירדן. החשודים, תושבי מעלה אפרים, מעלה אדומים וקצרין, שמרו על זכות השתיקה.
בסמוך לגשר גבעת שמואל שעל כביש גהה הפגינו אחר הצהריים כ-80 איש. המפגינים הבעירו צמיגים וניסו לחסום את הכביש, אך כוח משטרה שהיה במקום מנע את חסימת התנועה. במהלך העימות עם המשטרה זרק אחד המפגינים אבן לעבר ניידת משטרה בה ישב קצין. כתוצאה מכך נפצע הקצין באורח קל, ונזק נגרם לניידת. ארבעה מפגינים נעצרו בחשד להפרת סדר.
http://news.walla.co.il/?w=//670877
תוקן על ידי - SAMMY - 15/02/2005 6:27:54
 |
|
|
|
|
| נשלח ב-15/2/2005 06:35 |
|
| |
הנה לקט מובחר מהתגובות שהיה לחברי הפורום החרדי...להגיד בקשר להפגנות בבית שמש. אגב. חלק מן המגיבים השפלים, הן חסידי ארץ ישראל השלימה "חבדניקים", שהיום הם ראשי החץ בהפגנות הימין הקיצוני. וכמו"כ שאר המגיבים הם ימיניים קיצוניים.
[ההדגשות הן שלי]
--------------------------------------------------------------------------------
21:22 1/9/2003 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
קטלא,איפה אתה רואה אכזריות???
הוא אפילו לא מראה להן את האלה!
אז תפסיק לבלבל וגם התמונה של השוטר שהבאת היא חוצפה ממדרגה ראשונה.
אני גם הייתי עוזר לשוטרים אם הייתי שם.
ומענין שעד עכשיו רוב הפצועים הם שוטרים.
בושה!
צורםדוידוב
20:10 1/9/2003 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
זה אולי הגנים הים תיכוניים שלי, אבל האמת שבא לי להחטיף קצת בישבן של החבורה המטורפת הזאת. המאבק כאן הוא כלכלי נטו, ואם בדרך מנסים, ברשעות ובצביעות, לטפס על גבו של צ'צקס בטענות שאינם ממין העניין ובאיצטלה של צניעות, אז אני תורם חגיגית את אלת הבייסבול שלי לשוטרי היס"מ.
אני נשמע קלישאתי, אך הגיע הזמן שנבעט את חבורת החוליגנים האלימה הזאת מקרבנו. אני לא מוכן שבשל חבורת קיצוניים דלת תעסוקה ומרובת שעמום, ישאלו אותי בעבודה למה זרקנו אבנים אתמול במאה שערים. משעמם לכם, נבלות? לכו לכותל. נשים בשער יפו, וגברים, כראוי, בשער האשפתות.
קפוטה
14:51 1/9/2003 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
השוטרים במקום מפעילים אלימות 'ראויה'.
יש מס' חרדים פצועים.
לטענת מס' אנשים שבמקום השוטרים מונעים טיפול רפואי מהמפגינים שנפצעו.
__
ועכשיו אחרי הדיווח למילה אישית.
צריך את כל האלימות החרדית, להוקיע, ולפוצץ.
יתכן שאם יפוצצו שם כמה ראשים, בלי להכנע לסחטנות חרדית, ויעצרו שם מס' רבנים, יפתחו להם תיקים פלליים בגין 'הפרעת הסדר הציבורי, חסימת ציר תנועה, הפרעה לשוטרים במילוי תפקידם, הכשלת שוטר בביצוע משימתו' ועוד ועוד. לשים אותם במעצר עד תום ההליך המשפטי, בלי להכנע לסחטנות פורושית, או מילרית. יושם סוף לאלימות החרדית.
בגלל קו אוטובוס, הם הופכים שם את הכל, איפה נשמע דבר כזה?
מוקד770
18:53 1/9/2003 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
אני מציע לאגד ללכת עד הסוף...
נמאס לראות את האוטובוסים בני ערובה בידם של חוליגאנים משועממים,
בכל מקום שמפעילים אלימות נגד האוטובוסים, שאגד לא יעברו שם יותר.
אם שבוע אחד אוטובוסים לא יעברו ב'ככר השבת' הציבור הגדול שנזקק לשרותם, יאלץ למצוא את הדרך להקיא!!! את "דורשי טובתו" האלימים.
השיטה הזו נוסתה בהצלחה גם בכפרים הערביים.
אותו הדבר צריכה העיריה לנהוג עם פחי הזבל...
19:26 1/9/2003 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
אתה מציע לעשות לאחיך החרדיים, בדיוק מה שנוסה על הערביים?
בעזה? אולי במוסול?
עפרא לפומא..
פנטון
20:30 1/9/2003 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
כן פנטון,
כשאחיך "המוחים" יטיסו עליך אבנים כמו בקלקיליה,כי אתה נוסע באוטובוס אגד,
או שיזרקו את ילדיהם הקטנים לכביש שימחו עלק וישמשו "כמגן חי"(ובכך יעצרו ת'אוטובוסים..)כמו בג'נין ,אם אני לא טועה..
או אז לא תהיה לך ברירה אחרת,אלא לנהוג בהם ביד ברזל כמו עם בני דודיך הערבים.
ואינשאללה יקום כבר המישו הזה שיכה בחבר'ה האלה חזרה וחזק.
כי מה שמחזיקותם וגורם להם להצליח זו החולשה שלנו. הפחד להתעסק איתם..
אמרתי אינשאללללה?
אמן.
שוה_פרוטה
20:34 1/9/2003 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
פנטון
"אחיך החרדים" המתפרעים בבית שמש, הם לא אחים שלי!!!
כמו שאחיך החרדים בברוקלין שתומכים במתאבדי החמאס אינם אחים שלי!!!
 |
|
|
|
|
| נשלח ב-15/2/2005 23:28 |
|
| |
איך בין אביסל צעמישט, די הפגנה איז געווען קעגן די התנתקות, ווי קומען די אוטובוסים אריין אינדערמיט?
איך זעה שוין ,האסט צוזאמעגעשטעלט צוויי זאכן. וואס פארן זיך ווי דער יום השישי מיט'ן כל נדרי
ביידע מחאות זענען טאקע פון חרדים, אבער פון גאר אנדערע לאגערן כרחוק מזרח ממערב
תוקן על ידי - אינגערמאן - 15/02/2005 23:34:00
|
|
|
|
| נשלח ב-16/2/2005 01:24 |
|
| |
** הודעה של חאצקעל **
~~~~~~~~~~~
אינגערמאן, ביסט נאך א אינגערמאן, הער וואס א אלטער חכם זאגט.
סאמי ברענגט א באוויז ווי פאלש די רעכטע עקסטרעמיסטן זענען.
ווען מען האט זיך געשלאגן וועגן אידישקייט, וועגן צניעות, אין די פאליציי האט געשלאגן רעכטס און לינקס, האבן זיי געגעבן גערעכט פאר די פאליציי. איצט, ווען די פאליציי לאזט זיי נישט פארשפארן קיין הייוועי'ס שרייען זיי אז מען לאזט נישט לעבן קיין אידן אין ארץ ישראל.
פאלשע חברה!
אתה פארשטאנטא?
|
|
|
|
| נשלח ב-16/2/2005 03:13 |
|
| |
אינגערמאן.
זה באמת כ"כ מסובך שקשה לך להבין אותו, עד שנצטרכת להשתמש בפי' חאצקעל, וזה נראה לך
"וואס פארן זיך ווי דער יום השישי מיט'ן כל נדרי"?
מה שאמרתי הוא פשוט מאוד. כשמגיע ללאמניות (החזרת שטחי עזה) אז מותר ויש חיוב לצאת ולהפגין ולהתפרע, ולזרוק אבנים ולחתוך גלגלים וכד', מה שכמובן היה אסור לפי החוגים ההם בתכלית האיסור, כשהיה מדובר במערכות למען קדשי ישראל.
אגב. אתה כותב "ביידע מחאות זענען טאקע פון חרדים"
חרדים? איזה חוג חרדי להוציא חב"ד נוטל חלק ומשתתף בהפגנות הדלי"ם?
כנראה שאתה עדיין צריך ללמוד דבר או שניים, ולא הביישן למד!
|
|
|
|
| נשלח ב-16/2/2005 05:56 |
|
| |
סעמי, זעסט נישט וואו איך שטיי פארטינקן ביז די עלנעבויגן אין רייניגונג ארבייט דא אין פורם, נו ווילסט נאך איך זאל צולייגן קאפ....
קוים וואס איך יאג אהן צוליינען, אבער נאכ'ן דריטן מאל האב איך געכאפט אויפן ווינק
חאצקעלס פירוש האבן איך געלייגט צוליב יגדיל.. ויאדיר
|
|
|
|
| נשלח ב-16/2/2005 11:52 |
|
| |
בעצמי ראיתי את ההתגרות של החברה עם השוטרים ליד סנטר1
תאמינו שבכל ההפגנות בבר אילן ביחד לא השתוללו כך.
הרבה אנשים פשוטים קיבלו מכות באלות מפני הבלגן.
אם הם חושבים שזה עוזר למאבק שלהם שיבושם להם.
|
|
|
|
| נשלח ב-18/2/2005 20:41 |
|
| |
מה החידוש כאן?
נוער הגבעות לא משתולל מפעם לפעם על דברים העומדים ברומו של עולם (למשל פינוי קארוואן מיצהר למשל?)
אך כל זה ניחא, אך באיזה חוצפה אחרים כואבים את כבוד השבת והמקום, כשאף אחד לא רוצה לקחת אף שעל?
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|