בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

וואס וועט זיין מיט די בילדער / א גריס

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/2/2005 17:40 לינק ישיר 
וואס וועט זיין מיט די בילדער / א גריס
מצורף קובץ

איך האב גיהאט א זכיה צו א גאסט ווי אונזער באליבטער מנהל הגאון הגדול רשכבה"ג רבנו JEWBOY שליט"א.

ער האט גילאזט גריסן דעם עולם, און זאגט אז ער קומט האט האט האט צוריק צו די ממלכה.

מיט הצלחה!

* * *

דערווייל האבן מיר עטלעכע חבר'ה געפרעגט; וואס וועט זיין מיט דיינע בילדער?!

האט זענען א פאר בילדער (פרישע פון יעצט)

"בתי ויטנברג" אין ירושלים



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/2/2005 17:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/2/2005 18:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/2/2005 18:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/2/2005 18:05 לינק ישיר 

מצורף קובץ






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/2/2005 18:06 לינק ישיר 

מצורף קובץ






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/2/2005 18:07 לינק ישיר 

מצורף קובץ






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/2/2005 19:11 לינק ישיר 

שיק אים צוריק א גריס, די חברים בענקען זיך אויף אים.

אגב ווי איז די בית וויטנברג? ביי די אונטערשטע בילדער וואוינען מענטשען?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/2/2005 23:02 לינק ישיר 

כוזרי
עכשיו אני מכיר אותך
אתה שמה בבתי וויטנברג
תצליח



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > וואס וועט זיין מיט די בילדער / א גריס
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext