בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

מזל טוב!!!!! -קעכער- מזל טוב!!!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/3/2005 23:34 לינק ישיר 
מזל טוב!!!!! -קעכער- מזל טוב!!!!!

מיט גרויס פרייד האבן די פארום מעמבערס אויפגענומען די פריילעכע בשורה אז אונזער חשובער מעמבער איז ב"ה א חתן געווארן,

בשם אלע מעמבערס, מזל טוב!! מזל טוב!! מזל טוב!!

זאלסט זוכה זיין צו בויען א בית נאמן בישראל, עס זאל זיין א בנין עדי עד, א קשר של קיימא, לשם ולתפארת הפארום!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/3/2005 23:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/3/2005 23:43 לינק ישיר 

מזל טוב ז., באמת א שמחה, יה"ר שהזיווג יעלה יפה מתוך אושר ועושר אמן סלה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/3/2005 00:05 לינק ישיר 

קיינער שרייבט

מזל טוב לקעכער לאירוסיו בשעטו"מ *-




ברגעים אלו מתחולל הווארט בבית אחד האשמורי"ם בירושלים

מזל טוב




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/3/2005 00:07 לינק ישיר 

טובעין שרייבט


wow
באמת א שמחה!!!

קעכער איז פון די געשמאקסטע שרייבער'ס דא אין פארום, ברוך ה' אז די שמחה פון JEWBOY ברענגט נאך שמחות.

ומשפע שמחה זו ישפע שפע רב לנו ולכל ישראל.





דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/3/2005 00:08 לינק ישיר 

GETME שרייבט

זעט אויס אז די ברכות וואס JEWBOY האט געווינטשען בעידן חדוותא האט געהאט די ריכטיגע השפעה





דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/3/2005 00:09 לינק ישיר 

מזל טוב קעכער

באמת א שמחה אין שטעטל.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/3/2005 03:32 לינק ישיר 

מזל טוב לידיד כל בית ישראל הרב קעכער, על שמחתו הגדולה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/3/2005 03:46 לינק ישיר 

מזל טוב!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/3/2005 04:38 לינק ישיר 

אגרויסע יישר כח פאר אלע ברכות . און די שמחה זאל משפיע זיין שימח'ס פאר ענק אלע.

(כרמיזא. אתה בא לאירוסין בעזהשי"ת !!!)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/3/2005 05:00 לינק ישיר 

דער עיקר איז עס זאל זיין מיט פיל הצלחה
מזל טוב מעומק הלב-ווער האט אריינגעכאכפט דעם "קעכער" פאר א חתן?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/3/2005 06:08 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/3/2005 20:10 לינק ישיר 

מזל טוב קעכער

תזכה לדורות ישרים מבורכים, ובנין עדי עד.

אגב זה הסיבה שלא רואים אותך בזמן האחרון? החברה מתארסים ואותנו עוזבים לאנחות.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/3/2005 23:17 לינק ישיר 

מזל טוב

א סאך אידיש נחת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/3/2005 16:02 לינק ישיר 

מזל טוב ידידי קעכער זעהט אויס אין זכות פון קאכן א שמחה פאר א צווייטן ביזטו אויך געהאלפן געווארן .

ג-ט זאל העלפן זאלסט אויפשטעלן א בית נאמן בישראל און אלע ברכות וואס מ'וואונטש דיר זאל מקוים ווערן לטובה.

להתראות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > מזל טוב!!!!! -קעכער- מזל טוב!!!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext