| נשלח ב-24/3/2005 01:17 |
|
| |
נצחו אראלים את המצוקים: הה"ק מבאבוב זצ"ל
מען שמועסט אז עס האט ליידער פאסירט. ברוך דיין האמת, ה' נתן וה' לקח יהי שם ה' מבורך מעתה ועד עולם.
|
|
|
|
| נשלח ב-24/3/2005 01:20 |
|
| |
יעצט געהערט פון שפיטאל, 6:15 פארנאכט,
דער רב לעבט נאך, רייסט איין !!!!
|
|
|
|
| נשלח ב-24/3/2005 01:20 |
|
| |
ברוך דיין אמת!!!
|
|
|
|
| נשלח ב-24/3/2005 01:23 |
|
| |
ברוך דיין האמת
confirmation requested
|
|
|
|
| נשלח ב-24/3/2005 01:23 |
|
| |
well, which one is it?
|
|
|
|
| נשלח ב-24/3/2005 01:25 |
|
| |
קאנפירמט פון צענדליגער נאנטע וואס זאגן אז זיי ווייסן "קלאר" און עס איז ליידער אמת דער ביטערער מציאות. ברוך דיין האמת!
כ"ק מרן הגה"ק רבי נפתלי צבי מבאבוב זצוקללה"ה זי"ע ועכי"א החזיר את נשמתו ליוצרה ונסתלק לישיבה של מעלה היום יום י"ב אדר שני תשס"ה לפ"ק
וכל בית ישראל יבכו את השריפה אשר שרף ה',
|
|
|
|
|
| נשלח ב-24/3/2005 01:27 |
|
| |
Confirmed
|
|
|
|
| נשלח ב-24/3/2005 01:27 |
|
| |
ברוך דיין האמת
|
|
|
|
| נשלח ב-24/3/2005 01:28 |
|
| |
איז שוין דא פרטים וועגן די לוי'?
|
|
|
|
| נשלח ב-24/3/2005 01:28 |
|
| |
confirmed
5 מינוט צוריק אפרים שמש אראפגענימען די פרוכת
|
|
|
|
| נשלח ב-24/3/2005 01:31 |
|
| |
סארי, יענער האט מיר געגעבן אינפארמעישאן וואס איז שוין געווען 'עטליכע מינוט' אלט,
באלד נאכדעם האט ער מיר צוריקגערופן מיט די ביטערע נייעס.
עס איז ליידער אמת, ברוך דיין האמת
|
|
|
|
| נשלח ב-24/3/2005 01:34 |
|
| |
יעצט געהערט, [נאכנישט קאנפוירמד],
די לווי' וועט זיין 9:30 פון באבובער בית מדרש אין בארא פארק,
לויט ווי מען שמועסט האט ער געלאזט צוואה נישט מספיד צו זיין, וואס דאס מיינט אז עס וועט זיין פונקטליך, און גאנץ א קורצע זאך
|
|
|
|
| נשלח ב-24/3/2005 01:43 |
|
| |
פנה הודה פנה זיווה פנה הדרה !!!!!!!!
או נא לנו כי חטאני !!!!!!
נשבה ארון אלוקים !!!!!!!
תורה תורה חגרי שק !!!!!!!
כבה נר ישראל !!!!!
נצחו אראלים את המצוקים !!!!!!!!!!
וכל בית ישראל יבכו את השרפה אשר שרף ה' !!!!!!!!!!
זכותו הגדול יגן עלינו ועל כל בית ישראל
אמן
|
|
|
|
| נשלח ב-24/3/2005 01:46 |
|
| |
ברוך דיין האמת!!! 
|
|
|
|
| נשלח ב-24/3/2005 01:50 |
|
| |
We have lost a good man. A great man
הצדיק אבד ואין איש שם על לב ואנשי חסד נאספים באין מבין כי מפני הרעה נאסף הצדיק.
|
|
|
|
| נשלח ב-24/3/2005 01:50 |
|
| |
יש לי המון מה לספר, על הימים ושנים עד עלותו על כסא האדמורות, וגם לאחריו כשלא זכינו ליהנות מאורו אלא תקופה קצרה בלבד. והוא מחולל מפשעינו, כשנה שלימה אשר שכב על ערש דוי.
גדולי דורינו ודור הקודם הפליאו את דרכו המיוחדת בקודש, שצירפה חוליה נוספת בשלשלת האדמורות, הנמשכת החל מאדמו"ר הראשון הרה"ק מהר"ש מבאבוב זי"ע.
זכה להאיר פני תבל בצדקתו ובתורתו ואלפים הלכו לאורו, וגם בשנה האחרון לימי חייו כאשר התענה ביסורים נוראים וקשים, סיפרו המקורבים כי הוא לא חדל מעבודתו העצומה, יותר מכפי היכולת.
היום יום י"ב אדר כבר הרגישו כי שעתו האחרונה קרבה והולכת. אראלים נצחו את המצוקים, ונתבקש לישיבה של מעלה, להמליץ טוב במרומים על עמו ישראל.
|
|
|
|
|