בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

דער שכן קלאגט "ונהפוך הוא"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/3/2005 00:02 לינק ישיר 
דער שכן קלאגט "ונהפוך הוא"


לראשונה מאז נחתו ידיי על המקלדת, ולראשונה מאז שזפו עיניי את האתר הייד פארק, ניטלה הבכורה מהפורום החשוב שלנו, וניתנה לאחותינו הצעירה.

זה יכול רק לקרות בליל פורים.




תנא_בתרא


אוי ויי!
נפלה עטרת ראשנו!





שורת_הדין






דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/3/2005 00:06 לינק ישיר 

א מכה לראשונה.

כמעט יעדער טאג געוויסע שעות איז דער פורום אסאך העכער פון דעם פורום חדרי חרדים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/3/2005 09:52 לינק ישיר 

דער מציאות איז אז די צוויי פארומ'ס באגעגענען זיך היפש מיט צפיות (כאטש נישט מיט תגובות, מסתמא ווייל די אמעריקאנער - פאר וועמען דער פארום איז מער אינטערעסאנט - זענען קלענערע ליידיגגייער).

און אין די מיטאג און נאכט שעה'ן אין אמעריקע וועט דער פארום אייביג איבערשטייגן בח"ח.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > דער שכן קלאגט "ונהפוך הוא"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext