|
|
| נשלח ב-7/4/2005 22:16 |
|
| |
מצות פון ארץ ישראל
איך געוועהן אין בארא פארק ביי PAPERIFIC
מצות פון ארץ ישראל בהכשר די עדה החרדית פאר 7.99
ווייסט איינער צו עס איז ווייניגער מהודר ווי דא הי?
וואס איז מיט קוממיות'ער מצות?
רוסישע מצות?
זיי נוצען פאפיר מיט האלצערנע וועלגערערס אדער STAINLESS STEEL?
|
|
|
|
| נשלח ב-7/4/2005 22:48 |
|
| |
פון עדה החרדית איז אויך דא רחיים של מכונה, מאך זיכער וואס דו זעסט.
איך וואלט דיר אויף מציע געווען דאס צו טעסטן ווייל מצות וואס קומט אויף די שיף קען אמאל האבען א פייכטקייט
|
|
|
|
| נשלח ב-7/4/2005 23:10 |
|
| |
עפשטיין
זענען נישט אלע סתם מצות רחיים של מכונה? רחיים של יד קאסט דאך טייערער?!
|
|
|
|
| נשלח ב-7/4/2005 23:53 |
|
| |
אנטשולדיקט
איך האב געמיינט מצות מכונה {מאשין מצות}
אין אמעריקע באקט מען נישט היינט כמעט קיין מצות מכונה, אין רוב ווערט אימפאטירט פון ארץ ישראל בהשגחת הבד"ץ עדה החרדית
|
|
|
|
| נשלח ב-8/4/2005 02:13 |
|
| |
די קוממיות'ער מצות זענען די טיערסטע אויף דער מארקעט עס קאסט 20 דאלאר א פונט!
אבער אין טעם איז סאטמאר בעסער
|
|
|
|
|
| נשלח ב-8/4/2005 02:42 |
|
| |
פאליש.איך פרעג סתם פאר אינטערסאנטקייט האסט שוין אמאל געגעסן קומימית מצות אז די זאגסט סאטמער איז די בעסטע??
שעם דיך נישט צי ענטפערן דעם אמת
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|