היינט נאכמיטאג קומט פאר א גרויסארטיגע הכנסת ספר תורה אין בארא פארק צום נייע ראחמיסטריווקא ביהמ"ד אויף 45 סטריט , שישו ושמחו בשמחת תורה כי היא לנו עוז ואורה רבותי ווער עס ווייסט מער פרטים ביטע לאזן וויסען,
ווי אזוי איז עס געווען?