בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

איך זיך א ניגון זייער וויכטיג

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/4/2005 06:03 לינק ישיר 
איך זיך א ניגון זייער וויכטיג

איך דארף זייער וויכטיג האבן די ניגון

"הזכירו לפניו תורה ומעשים טובים של שוכני עפר" וכו'

מען זינגט עס ביי יארצייט טישן, איינער ווייסט וועלכע טעיפ סאיז דא אויף?




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/4/2005 06:46 לינק ישיר 

עס שפילט מיר אין קאפ ווי ירמי' דמן זינגט דעם ניגון, אבער כ'געדענק נישט וואו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/4/2005 06:50 לינק ישיר 

ירמי' דמן זינגט עס נישט

ער האט א ניגון אויף אב הרחמים, וואס דארט שטייט די זעלבע ווערטער.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/4/2005 14:49 לינק ישיר 

ווי אזוי הייסט די טעיפ?

א דאנק



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/4/2005 19:15 לינק ישיר 

פאר די אלע וואס זענען בטעות אריין אין דעם אשכול צו טרעפען גיטע ניגונים אונליין

http://www.thejewishexchange.com/radio/radionew/joyaradio/radio.cfm?lang=EN

בהוקרה
דזשיד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/4/2005 01:20 לינק ישיר 

lazer modicha schwartz has it on his tape



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/4/2005 08:01 לינק ישיר 

?Yizkeraim - Belz



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/4/2005 03:28 לינק ישיר 


גערעכט קנאקער עס איז דא אזא ניגון אויף יזכרם - בעלזא אבער עס איז יוסף צבי ברייער, נישט ירמי' דמן.

אבער איך גלייב נישט אז מהפך האט דאס געמיינט, עס איז אביסל א שווערע ניגון, אין איך גלייב נישט אז עס איז אזוי באוואוסט אז מע'זינגט עס אויף יארצייט סעודות.

צו דיר ר' מהפך אויב דו קענסט זיך דערמאנען נאך עפעס פרטים אויף דעם ניגון א.וו. ווען די האסט געהערט די ערשטע מאל דעם ניגון, אדער איז עס א לאנגע ניגון אדער קורץ וכו' וכו', וועל איך דיר פראבירן צו העלפען.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/4/2005 04:18 לינק ישיר 

מוזיקאנט

די ניגון זינגט מען ביי יארצייט טישן לבית טשערנאביל ראחמיסטריווקא, סקווירא, טשערנאביל, איך מיין ווישניץ אויך וכו'

די נוסח איז אזוי,
הזכירו הזכירו לפניו, הזכירו לפניו, תורה תורה ומעשים טובים של שוכני עפר

אקיצור אזוי ווייטער,

איך וואלט זייער שטארק געוואלט הערן די ניגון אויף א טעיפ




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > איך זיך א ניגון זייער וויכטיג
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext