הרב הגאון רבי חיים יוסף דוד וויס שליט"א דיין קהילת סטמאר באנטוורפן יוצא בתחילת השבוע הבא לאיראן לאחר שהוזמן להרצות בפני וועידת שרים לנושאי דת ואיכות הסביבה.
קהילת סטמאר מסייעת רבות לקהילה היהודית באיראן באמצעות המוסד המפורסם "רב טוב" ואף סייעו בשחרור היהודים שנעצרו באיראן.
כעת כאמור מוזמן הרב וויס באופן רשמי והוא אמור להתקבל שם בכבוד רב