| נשלח ב-8/6/2005 18:48 |
|
| |
כמובן - גיליון מס' 110
|
|
|
|
| נשלח ב-9/6/2005 18:04 |
|
| |
אוהב ישראל
בפורום אחר מאשימים כי קיבלתם סך עתק כדי להכניס תמונה בשער בה נראה כאילו שהאדמו"ר רב"צ מבאבוב 48 קיבל מקום באמצע, בו בזמן שגם אחרי מאבק ארוך קיבל זאת הקלויזנבורגר, וכך אכן נראה בבירור מתמונות אחרות באיכות הרבה יותר טובה, ולכן קצת מוזר הבחירה של התמונה הזאת לשער.
יש לך מה להגיב?
|
|
|
|
| נשלח ב-9/6/2005 20:46 |
|
| |
שיאשימו. ממש לא בעייתי, וגם מה רע בקצת פרנסה?....
לעצם הענין, זה רק מראה כמה מבחיל אנשים יכולים להפוך ליצורים קטנים חטטניים ומגעילים. מסור להם זאת בשמי.
מי שיקנה את המגזין יראה שלא מבאבוב קיבלנו את התמונות ולא הם הזמינו את העמוד ואת התמונה בשער. (ודרך אגב, מי שזה מה שתפס אותו בתמונה בשער הוא מיקום האדמורי"ם, לא הבין כנראה מה מוקד התמונה באמת. רצוי שיקנה את המגזין).
|
|
|
|
| נשלח ב-9/6/2005 22:10 |
|
| |
זה נכון שבכל התמונות, וגם באולם האדמו"ר מקלוזנבורג ישב באמצע והאדמו"ר מבאבוב בצד, אך בכל זאת, איך אתה רוצה לקיים עיתון שיש בו רק קצת פרסומת,?
כנראה שעיקר ההכנסה הוא מכספים שחסידים שרוצים לפרסם את רבם משלמים, אני לא חושב שיש בזה משהו לא בסדר, הרי מדובר על עיתון לגמרי פרטי.
אגב ראיתי שגם בעיתונים האחרים בארץ ישראל היה כתוב שמינו את האדמו"ר רב"צ מבאבוב כנשיא, ושני האדמורים האחרים כנשיאי כבוד, אך בעיתונים באמריקה נכתב ששלשתם התמנו כנשיאי כבוד.
|
|
|
|
| נשלח ב-10/6/2005 22:40 |
|
| |
אוהב ישראל.
אני לא רואה נבזות בביקורת על עיתונים.
הם הרי מנסים לעצב את דעתינו, אז אנחנו אומרים מה שאנחנו חושבים עליכם.
בביקורת על עיתונים אין שום סוג של חטטנות, אלא מסר לעיתונים שאנחנו רואים מה שאתם עושים שם, ואתם לא עובדים עלינו.
|
|
|
|
| נשלח ב-12/6/2005 00:00 |
|
| |
מנחת אלעזר -
כשאומרים דברי אמת - יש להתמודד מול הדברים.
כשמפיצים דברי שקר ובלע - נשאר רק להקיא.
אז הקאתי...
|
|
|
|
| נשלח ב-12/6/2005 06:10 |
|
| |
אוהב אתה אולי הקאת, אך התמונה נשארה במקומה חשוף לעיני כל.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-14/6/2005 11:26 |
|
| |
אוהב! הנך כותב שמי שיראה בפנים את התמונות יראה שלא מבאבוב קיבלנו את התמונות.
אני מודה שלא ראיתי את המגזין, אך אני משער שאת התמונות קיבלתם מהנהלת הכולל, אך מי שבחר לשים דוקא את התמונה הלא כ"כ מוצלחת הזו בשער, הונע ממניעים פסולים. אני לא יודע אם זה מישהו מהכולל שהשתמש בקשריו להכניס את הפוליטיזציה לתוך הכולל, ששילם זאת לכם, או מישהו מבאבוב 48, אך אין לזה שום הצדקה. אין זכות לעיתון, גם במחיר כספי, לעוות מציאות ולתקוע את אפו במחלוקות.
דרך אגב, שמעתי שהשבוע שודרג אצלכם האדמו"ר מבאבוב 45, והוא קיבל עמוד שלם עם שידרוג בתואר, כמה שילמו על זה? או שהמחאות כאן בפארק השפיעו?
|
|
|
|
| נשלח ב-14/6/2005 12:52 |
|
| |
סים - תהיה בריא ורפו"ש לכל עם ישראל הנגועים במחלת הרדיפה.
מצטער שאני בוטה...
|
|
|
|
| נשלח ב-14/6/2005 18:32 |
|
| |
תודה על האיחולים!
מחלת רדיפה? אם זה דמיון, למה הם מוכנים לשלם על זה כל כך הרבה?
אם אין לך מה לענות, עדיף שתשים יד לפה, השטינקריי צף החוצה.
|
|
|
|
| נשלח ב-15/6/2005 07:07 |
|
| |
סים
בסך הכל ידידינו אוהב ישראל הוא הגרפקאי ולא בעל העיתון,
ברור שהגרפיקה בעיתון הוא מרשים ביותר ומגיע לו על זה תשבחות.
בענין כספים מתחת לשולחן ברור לי שאם יש כאלה ידיו של אוהב ישראל לא במעל ואפילו לא מספרים לו על זה.
|
|
|
|
|