הנגיד הנכבד ר אהרן נאה האט עולה געווען דעם יום טוב שבועות אין סטמר און געשנדרט 100 טויזענט דאלער
ממנו ילמדו וכן יעשו
נשלח ב-15/6/2005 07:04
סאטמאר ווי?
פארצייל קלאר.
נשלח ב-15/6/2005 07:24
סתם משנה רבי מאיר
סתם סאטמאר ראדני
נשלח ב-15/6/2005 08:10
ר' אהרן נאה איז א לב טוב, ומקבל את כל האדם בסבר פנים יפות.
ירבו כמותו בישראל.
נשלח ב-17/6/2005 02:09
איך האב געהערט אז די צװײטע טאג יום טוב, א טאג נאך װאס ער האט מנדב געװען דעם ריזן סכום ביים עולה זיין רביעי אין גרויסן בית המדרש אויף ראדני, האט ער מנדב געװען ביים עולה זיין שלישי אין 13 הופפאר, א נייעם ארון הקודש.
אהרן אוהב שלום ורודף שלום
נשלח ב-17/6/2005 06:49
איך מיין נישט איהם איך מיין די וואנט.
פון וואס מאכט ער פרנסה דער נגיד הנכבד?
נשלח ב-17/6/2005 07:28
ער איז די סי אי אוי פין אוי טי אר מידיע גרופ.
קאפיש?
נשלח ב-17/6/2005 07:41
קוטשמע
בערך
יראה לי אז דאס איז א קאמערציעלע ווערסיע פון מה שקורין אצלינו: פלוידערזאק.
שנאדערט מאה אלפים הא?
איך מיין איך דארף א סי עפ או פאר מיין די עי על אי עס צו ווייזען איככה מאכט מען סי עי עס עיטש פון אויר בעלמא
נא לכווין בברכת על הצדיקים
שלא יגיע ממנו שום צער ונזק לכל איש ישראל
נשלח ב-17/6/2005 08:50
נא לכווין בברכת על הצדיקים
שלא יגיע ממנו שום צער ונזק לכל איש ישראל
הגיע פעם יהודי לעולם האמת ומיד נתנו לו גן עדן ולשאלתו מה פתאום הרי לא הייתי כ"כ צדיק, אמרו כי בנך בעוה"ז נתן לצדקה 100.000 דולר
כעבור יומיים הוציאוהו ומיד לגיהינום ולשאלתו מה פתאום אמרו לו
הצי'ק חזר מהבנק
נשלח ב-17/6/2005 16:11
גישמאקער
על זאת יתפלל כל חסיד
בתחילתו
שתציליני היום ובכל יום ...מעזי פנים..מאדם רע..ממלשינות מעדות שקר ממלשינות..בין שהוא בן ברית וגו'
און כד מסיים צלותיה
דא איז דער מקור
תלמוד ירושלמי מסכת ברכות דף לג.
רבי פדת בשם רבי יעקב בר אידי ר"א היה מתפלל שלש תפילות לאחר תפילתו מהו אומר יהי רצון מלפניך ה' אלהי ואלהי אבותי שלא תעלה שנאתינו על לב אדם ולא שנאת אדם תעלה על לבינו ולא תעלה קנאתינו על לב אדם ולא קנאת אדם תעלה על לבינו ותהא תורתך מלאכתנו כל ימי חיינו ויהיו דברינו תחנונים לפניך
מיך האט מען ארויס געווארפן פון די ישיבה פאר שרייבן אויף די ווענט
און ער וועט פון דעם נתעשר
משוגענע אמעריקע
תוקן על ידי - baachi - 17/06/2005 18:51:12
נשלח ב-17/6/2005 21:20
ס' שטייט נישט אין בלאט אז ער האט עולה געווען דעם 2טן טאג אין הופער, מסתמא איז עס נישט אמת
נשלח ב-23/6/2005 19:03
דאס איז טאקע א טעות ער האט נישט געדאװענט אין דרייצען הופער יום ב׳ שבועות צופרי ער האט געדאװענט אין בית המדרש איחוד אויף מארסי ביי הרב אלישע רובין דארט האט ער צוגעזאגט א נייעם ארון הקודש