בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

סקול באסעס מיט אפענע טירן? !!!!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/6/2005 01:42 לינק ישיר 
סקול באסעס מיט אפענע טירן? !!!!!!

היינט שטייענדיג אין גאס זעה איך א באס פון ת"ת .. פארט מיט אן אפענע טיר!! הע, ער דארף לופט! -דער דרייווער/מלמד-.
איז דאס נישט א סכנה גדולה? איך האב נישט קיין CDL אבער וואס זאגט דער געזעץ מעג מען דאס טאהן?



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/6/2005 01:48 לינק ישיר 

געב איין א קלאגע...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/6/2005 02:58 לינק ישיר 

און אנדערע פארן מיטן סעלפאן אין האנט.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > סקול באסעס מיט אפענע טירן? !!!!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext