בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

די קליפ פון מוצ"ש תנאים אין ווילי

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/2/2004 21:55 לינק ישיר 
די קליפ פון מוצ"ש תנאים אין ווילי

עס דרייט זיך ארום אויף אי-מעיל א קליפ פון די סאטמארע (ארונים) תנאים אין וויליאמסבורג.

1) ווער ס'האט עס באקומען זאל ביטע פאוסטן דא.

2) האט איינער פראבירט עס ארויף צו ברענגן אויף הייד פארק כדאי די אנדערע וואס האבן נישט זוכה געווען צו זיין בשעת מעשה זאל אויך קענען הנאה האבן דערפון?



x-Jewboy



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/2/2004 22:02 לינק ישיר 

עס איז 12 מעגאבייט, בעת אויף ה"פ קען מען נאר פאוסטן ביז 100 קילאבייט.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/2/2004 23:40 לינק ישיר 

דא קען מען זעהן די קליפ פאר די וואס האבן נישט באקומען.
די לינק וועט זיין אויפן אינטערנט נאר ביז זונטיג נאכט.

פאר די וואס נוצן דייל אפ ביטע נוצט דעם לינק.
http://66.28.182.180/media/jb01_56.asx

פאר די וואס האבן DSL ביטע נוצט דעם לינק
http://66.28.182.180/media/jb01_100.asx

א גרויסן שכויח פאר הרוצה בעילום שמו פארן עס ארויפשטעלן אויף זיין סערווער.

x-Jewboy



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/2/2004 00:07 לינק ישיר 

Why doesn't someone put up pictures?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > די קליפ פון מוצ"ש תנאים אין ווילי
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext