|
|
| נשלח ב-15/3/2004 13:48 |
|
| |
+ קליפ ליסט / אפדעיט +
די קומענדיגע קליפס זענען ארויף געלייגט געווארן פרייטיג פר' כי-תשא יט אדר תשס"ד (12/03/04)
שמחת תנאים ב'בית סאטמאר (ארונים)
פורים אין קרית יואל (ארונים)
קומזיץ אין בארא פארק ליל שישי פר' כי-תשא
==========
זונטאג פר' ויקהל-פקודי כא אדר תשס"ד (14/03/04)
שמחת פורים ב'בית מונקאטש בארא פארק תשס"ד
|
|
|
|
| נשלח ב-15/3/2004 17:04 |
|
| |
Please post link to these clips
|
|
|
|
|
| נשלח ב-16/3/2004 21:22 |
|
| |
דינסטאג פר' ויקהל-פקודי כג אדר תשס"ד (March 16/04)
הרב קאפלמאן שליט"א ראש ישיבת לוצערן (שווייץ) אין אמעריקע.
|
|
|
|
| נשלח ב-16/3/2004 21:34 |
|
| |
איך זע אז די פרישע קליפ איז פון מוצש"ק התוועדות אין האטעל וואו מען טאנצט אינאיינעם מיט הרב קאפלמאן.
|
|
|
|
| נשלח ב-18/3/2004 00:33 |
|
| |
מיטוואך פר' ויקהל-פקודי כד אדר תשס"ד (March 17/04)
צוויי שיינע אינטרעסאנטע ניגונים
איינס וואס איז מער פאסיג פאר פורים.
איינס וואס באזינגט די סאטמארע מיט די בעלזא'ר
|
|
|
|
| נשלח ב-18/3/2004 08:30 |
|
| |
דאנערשטיג פארטאגס פ' ויקהל-פקודי כה אדר תשס"ד (March 18/04)
צוויי קליפס פון חצאצקער רבי שליט"א אום פורים תשס"ד.
|
|
|
|
| נשלח ב-18/3/2004 11:54 |
|
| |
what progrem do i need to open it. dosnt work with realone or microsoft media player
|
|
|
|
| נשלח ב-18/3/2004 13:48 |
|
| |
It seems that the files are Apple-Macintosch compatible only
and are not working with IBM-Windows
Can sombody advise how to make them compatible for windows
??????
and what player to use
??????
Real dosent work
Win-Media dosent work
quick time dosent work
they all claim that they cant open the components of files
HELP
!!!!
|
|
|
|
| נשלח ב-18/3/2004 20:00 |
|
| |
ביז דערווייל זעה איך ב"ה נאר קאמפליענס.
ליסטן פון מיסטעיק'ס לערנט מען זיך, אז ס'גייט נישט איינמאל טריי נאכאמאל, יגעת ולא מצאת אל תאמין.
|
|
|
|
| נשלח ב-18/3/2004 22:34 |
|
| |
בלאט פלעק. דער פראגראם וואס מען דארף האבן פאר די נייע קליפס איז קוויק טיים.
איינער וואס קוקט רעגלמעסיג קליפס, דארף האבן אין זיין קאמפיוטער די דריי פראגראמען: מידיא פלעיער, ריעל פלעיער און קוויק טיים
תוקן על ידי - mench - 18/03/2004 22:40:06
|
|
|
|
| נשלח ב-22/3/2004 20:41 |
|
| |
איך האב קוויק טיים אין איך האב ווינדאוס מודיע פליעיר אין איך קען דאס נישט אויפעפענען פארוואס?
|
|
|
|
| נשלח ב-22/3/2004 21:04 |
|
| |
טריי צו מאכן רייט קליק OPEN WITH
|
|
|
|
| נשלח ב-22/3/2004 21:13 |
|
| |
אדער save target as
|
|
|
|
| נשלח ב-22/3/2004 21:26 |
|
| |
איך פארשטיי נישט, ביי ענק עפענט זיך דאס אויף?
ביי מיר שטייט IT DOSENT RECONIZE THE FILE
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
1 2 סך הכל 2 דפים.
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|