האתר נסגר עד אחרי 17.3.2004
מצורף קובץביום ד' 17.3.2004 תחל שקיעת ארה"ב תחת המים בשיטפון קשה שיחל באותו יום באופן פתאומי בשיקגו באגם מישיגן –
מליונים ישקעו אותו יום תחת המים! בהמשך, לאורך תקופה של שנתיים – חלקים ניכרים מארה"ב ישקעו תחת המים –
כפי שצבא פרעה שקע במים – לפני שגואל ראשון משה יצא לדרכו עם בני ישראל!
http://www.geocities.com/mashiach66/

|
|