בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

דוד המלך בארעכטיגט הרגענען כאמאס פירער??

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/3/2004 08:06 לינק ישיר 
דוד המלך בארעכטיגט הרגענען כאמאס פירער??

אין אן אנדערן פארום שרייבט איינער, מיט'ן נאמען "אדרבא", אז די געוואגטע אקט פון די ציונים צו הרג'נען דעם פירער פון חאמאס "שייח יאסין", איז מרומז אין תהלים.

וזה לשונו:
יש תהלים המחולק לפי ימי החודש והשנה
לכל יום יש את הפרק שלו, כט אדר הוא היום בו חוסל מנהיג החמס השייח יאסין, הפרק של אותו היום הוא קמ' קיראו בעצמכם את הפרק וראו מה נכתב בו.

תהילים פרק קמ'
א לַמְנַצֵּחַ, מִזְמוֹר לְדָוִד.
ב חַלְּצֵנִי יְהוָה, מֵאָדָם רָע; מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי.
ג אֲשֶׁר חָשְׁבוּ רָעוֹת בְּלֵב; כָּל-יוֹם, יָגוּרוּ מִלְחָמוֹת.
ד שָׁנְנוּ לְשׁוֹנָם, כְּמוֹ-נָחָשׁ: חֲמַת עַכְשׁוּב--תַּחַת שְׂפָתֵימוֹ סֶלָה.
ה שָׁמְרֵנִי יְהוָה, מִידֵי רָשָׁע-- מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי:
אֲשֶׁר חָשְׁבוּ, לִדְחוֹת פְּעָמָי.
ו טָמְנוּ גֵאִים, פַּח לִי-- וַחֲבָלִים, פָּרְשׂוּ רֶשֶׁת לְיַד-מַעְגָּל;
מֹקְשִׁים שָׁתוּ-לִי סֶלָה.
ז אָמַרְתִּי לַיהוָה, אֵלִי אָתָּה; הַאֲזִינָה יְהוָה, קוֹל תַּחֲנוּנָי.
ח יְהוִה אֲדֹנָי, עֹז יְשׁוּעָתִי; סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי, בְּיוֹם נָשֶׁק.
ט אַל-תִּתֵּן יְהוָה, מַאֲוַיֵּי רָשָׁע; זְמָמוֹ אַל-תָּפֵק, יָרוּמוּ סֶלָה.
י רֹאשׁ מְסִבָּי-- עֲמַל שְׂפָתֵימוֹ יכסומו (יְכַסֵּימוֹ).
יא ימיטו (יִמּוֹטוּ) עֲלֵיהֶם, גֶּחָלִים: בָּאֵשׁ יַפִּלֵם; בְּמַהֲמֹרוֹת, בַּל-יָקוּמוּ.
יב אִישׁ לָשׁוֹן, בַּל-יִכּוֹן בָּאָרֶץ: אִישׁ-חָמָס רָע--יְצוּדֶנּוּ, לְמַדְחֵפֹת.
יג ידעת (יָדַעְתִּי)--כִּי-יַעֲשֶׂה יְהוָה, דִּין עָנִי: מִשְׁפַּט, אֶבְיֹנִים.
יד אַךְ צַדִּיקִים, יוֹדוּ לִשְׁמֶךָ; יֵשְׁבוּ יְשָׁרִים, אֶת-פָּנֶיךָ.

עד כאן לשונו.

וויל איך פרעגען אלע אנ"ש, וואס האלט דער עולם: איז דאס ציונות אדער נישט?
געט דאס לעגיטימאציע פאר די "התגרות באומות" פון די ציונים? אדער דאס גייט אריין אינעם כלל הידוע אז "ליכא מידי דלא רמיזא באורייתא", און פונדעסוועגן איז דאס נישט קיין סתירה צו "בחירה"?

עס הערשט אין פארשידענע קרייזן א גרויסע בלבל המוחות, און ס'איז זייער וויכטיג אז מ'זאל אזא ענין קלאהר מאכן.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2004 08:14 לינק ישיר 

ס'איז זייער קלאהר

ווען איר פרעגט יעצט איינעם צו מען וואלט געדארפט הרגנען היטלער ווען מוואלט געקענט
איז זיכער אז יא
אלע אטאקעס וואס זיי וועלן מאכן
וואלטען זיי סייווי געמאכט



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/3/2004 08:18 לינק ישיר 

יא יא, אבער וואס טוט זיך מיט'ן איסור פון "התגרות באומות" וואס אידן זענען באשווירען געווארן אין די שלש שביעות?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2004 09:06 לינק ישיר 

שביעות?
אלזא, לאמיר שנעל רופען מנשה פיליפ ער זאל מאכען א סדר און זאגען דעת רביה"ק זי"ע



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/3/2004 17:42 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2004 19:38 לינק ישיר 

אפשר האט איינער דעם פראגראם וואס נישטערט דורך די תורה פאר באהאלטענע קאודס? לאמיר זעהן צו מען קען עפעס טרעפן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2004 21:53 לינק ישיר 

רמזים אינם יכולים לחלוק על דברי תורה מפורשים.
השבעתי אתכם בנות ירושלים בצבאות או באילות השדה אם תעירו אם תעוררו את האהבה עד שתחפץ.
השי"ת השביע אותנו שלוש שבועות לבלי להתגרות באומות וכו' ובאם לא יקיימו השבועות אז אני מתיר את בשרכם כצבאות וכאילות השדה, והנני חושב שאנו צריכים מאוד ליפחד מה יקרה אותנו עכשיו, כי לדאבונינו בהריגת יאסין האומות העולם נכנסו בכעס נוראה, ואנו מאמינים שכל החרון אף באה על ידי שגירו באומות, וה' ירחם על עמו ישראל ששום בר ישראל לא ינזק ח"ו ע"י המעשים האלו, מי יודע מה יולד יום? קודם שבא היטלר ימ"ש אף אחד לא חשב שדבר כזה יכול לקרות, וגם אז הי' עיקר הבעי' שהציונים גירו באומות כמו שכתב היטלר ימ"ש בהספר שלו, ולפלא שכותב שם שיעשה שהיהודים המה הפקר אזוי ווי די אינדן אין וואלד עפ"ל, עכ"פ רואים שאית דין ואית דיין, והמושג של כוחי ועוצם ידי אינו עוזר בשום אופן, כי מה יכולים הישראלים לעשות כשמדובר פה מאנשים שאין להם בעי' להתפוץץ, ולדאבוננינו התנדבו אצל הלוי' של הרשע יאסין הרבה ערבים כמתנדבים להתפוץץ בפיצוץ על הבטן רח"ל מי יודע מה עוד יכול לקרות אתנו ה' ישמור אותנו בצאתנו ובבואנו לחיים ולשלום מעתה ועד עולם



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/3/2004 23:44 לינק ישיר 

ולו יהא שהפסוקים שמצא בתהילים יש בזה איזה רמז שחאמס יהרג באותו יום, אבל זה ברור שאין שום היתר להתגרות באומות, והרמז יכול להתקיים בידי שמים, כגון ע"י איזה אסון, או כדומה, וזה ברור שלולי ההתגרות שהציונים עושים בכל יום , בעצם המשכת קיום המדינה הטמאה, לא הי' הערביים עושים זאת הטעראר, והקולאר תלוי על צאווריי שרון והכת דילי'. ודי בזה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/3/2004 01:01 לינק ישיר 

לכבוד הרב העטעךפעטעך והרב התאחדות שליט"א

שמעתי אומרים בשם הרבי מקלויזנבורג זצ"ל

שכל יהודי שחי היום הוא התגרות באומות

ולהוסיף בלשוניכון

"באופן נורא ומבהיל איום מאוד"

על כן עצתי שתשימו סוף וקץ לכל הבלבול המוחות הענקי הזה.

ולמען האמונה הצרופה תעשו מה שתעשו... על קידוש שמו ית'

ולא ישמע עוד ההתגרות הנוראה בתוכינו

נ"ב נישט פארגעסען צו באצאלן קודם חברא קדישא בב' מקומות וד"ל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/3/2004 01:23 לינק ישיר 

http://www.hiddencodes.com/miami.htm



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/3/2004 06:23 לינק ישיר 

לכבוד Baachi

פון דיין שרייבן קוקט אויס, אז קיין גרויסער סאטמארער חסיד ביסטו נישט. אויב אזוי, ווי און ווער האט דיך אויסגעלערנט צו שעלטן?!

איך בין זיכער, אז ווען דו הערסט א סאטמארער חסיד שעלטן די ציונים, שרייסטו געוואלד, היתכן מ'שעלט אידן... נאר דו מעגסט שעלטן עהרליכע אידן, נאר ווייל זיי גייען אין די שיטה פון סאטמארער רבי'ן זצ"ל...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/3/2004 07:21 לינק ישיר 

כבוד "התאחדות" שליט"א

ענין השלש שבועות מוזכר בדברי חכמינו ז"ל במסכת כתובות דף קי"א ע"א, ואכן הרבה גדולי ישראל מדורות הקודמים - כגון הגה"ק מגארליץ הגה"ק מהר"ש (הראשון) מבאבוב והגה"ק המנחת אלעזר ממונקאטש - כבר הביאו מימרא זו במלחמתם נגד רעיון הציוני. ופשוט שהגה"ק מסאטמאר לא הי' הממציא הראשון להשתמש במאמר חז"ל זה נגד הציונות.

ה"חידוש" של הויואל משה זצ"ל היה בזה שקבע את דברי חז"ל אלו כ"הלכה פסוקה" - "הלכה למעשה". ולמטרה זו ערך את ספרו הגדול "ויואל משה" בכדי שההתנגדות לציונות לא תשאר רק כענין של "השקפה" בלבד (כדעת כל גדולי ישראל שלפניו), אלא שציונות ואביזרייהו מנוגדים ואסורים ע"פ "הלכה", לא פחות משאר איסורי תורה. כידוע ראה בזה תועלת גדולה, וכמו שהתבטא בשעתו למקורביו: "יעצט לאמיר זעהן וואס זיי [מנהיגי אגודת ישראל] וועלן ענטפערן דערויף". דהיות שבענין של "השקפה" שייך בניקל להתווכח, זה אומר בכה וזה אומר בכה, משא"כ כשהמדובר הוא בענין של "הלכה", הרי בודאי שזה מחייב את כולם, ואין מקום לוויכוחים כלל. (כמובן, חוץ מבאם המצא ימצא מי שיוכל לערוך תשובה בהלכה המוכיח אחרת).

בזה הי' האדמו"ר מסאטמאר זצוק"ל יחידי, באופן של "אין יחידות כמוהו".

אך האמת חייב להאמר, שבהגיע הספר "ויואל משה" למראה עיני הגאון הגדול ר' אהרן קטלר זצ"ל, נענה ואמר: "אין רמב"ם און אין שו"ע ווערט פארט נישט גע'פסק'נט דער ענין פון שלש שבועות"...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/3/2004 10:08 לינק ישיר 

אך האמת חייב להאמר, שבהגיע הספר "ויואל משה" למראה עיני הגאון הגדול ר' אהרן קטלר זצ"ל, נענה ואמר: "אין רמב"ם און אין שו"ע ווערט פארט נישט גע'פסק'נט דער ענין פון שלש שבועות"...

זייער א גוטע אויספיר און טאקע רוב כלל ישראל האט נישט אנגענומען די פסק פון ויואל משה.

תוקן על ידי - כורמיזא - 25/03/2004 10:10:24



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/3/2004 19:23 לינק ישיר 

אבער אין ספר מורה נבוכים נוצט דער רמב"ם די שלש שבועות אלס "הלכה".

אין אויך אין ספר היד פסק'נט ער "להלכה" אין ישראל נגאלין אלא בתשובה. וואס לויט דיר איז עס אפיציעל נאר אן "השקפה". אבער פאקטיש איז דאס די הלכה קעגן נעמען א גאולה מיט די הענט.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/3/2004 22:49 לינק ישיר 

ערשטענס, זייט ווען איז דער "מורה נבוכים" אן "הלכה" ספר?

צווייטענס, אויב ביסטו גערעכט, צו וואס האט דער סאטמארער רבי זצ"ל געדארפט זיך מטריח זיין און אפשרייבן א גרויס ספר "ויואל משה" איבער די שלש שבועות, ער האט דאך געקענט ברענגן דעם פסק פון רמב"ם "אין ישראל נגאלין אלא בתשובה", ותו לא מידי...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/3/2004 23:18 לינק ישיר 

זיך היטן פון התגרות באומות איז נישט די נחלה פון דער סאטמערער רבי אללע גדולי ישראל האבען זיך געהוטן נישט צו מאכן דעם מצב פון אידען אומעטים אין א סכנה

צו עס איז געוועהן כדי איהם צו הרג'נען איז א שאלה פאר דעם עתיד איין זאך איז קלאר אז ווען המן האט מען גע'הרג'עט איז געווארן פורים פאר אידען.

אבער ליידער היינט ווי נאר אידען איבער דעם גארער וועלט האבען געהערט פון דעם הרוגה פון יאסין ימ"ש איז זייט דעם א יערער אין א פחד אין שרעק פון מה יולד יום.

דאס איז גענוג א באווייז אז אם ה' לא ישמור עיר שוה שקד שומר אלע הבטחות פון די מיסדי והוגי הציונית האבען פארשפראכן אז דער רפואה פאר דעם איד איז נאר 'כח' אין 'געווער' אין יעצט ווען מ'האט טאקי מאבד געוועהן דעם גרויסען שונא יעצט וואס??

אשרי אדם מפחד תמיד!

נאר השי"ת איז אונזער שומר אלס איז א פאלשער חלום



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > דוד המלך בארעכטיגט הרגענען כאמאס פירער??
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext