בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

וואס איז דאס J NET ?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/4/2004 23:17 לינק ישיר 
וואס איז דאס J NET ?

לעצטענס הער איך א סך רעדען פון דעם

קען מען טאקע נישט קריכען דארכן J NET צו פלעצער וואס מ'דארף נישט ?

ווי אזוי ארבייט דאס ?

ווען מ'קליק'ט אויף א לינק וואס טויג נישט, וואס גשעהט ?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/4/2004 07:37 לינק ישיר 

ס'קומט פשוט נישט ארויף, אדער עפענט זיך א ווינדאו וואס זאגט אז מען קען נישט אריינגיין דא.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/4/2004 21:36 לינק ישיר 

וויפיל קאסט דאס א חודש ?

חוץ פון תועבה, קען מען אנקומען צו אלע וועבסייד'ס ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/4/2004 22:01 לינק ישיר 

ס'ווענט זיך וועלכע לעוועל פילטער די נעמסט, און אין דעם איז אויך דא פארשידענע פלענער, DAIL UP, DSL,

אויב נעמסטו א מידל לעוועל קענסטו נישט אנקומען צו תועבות, פאר מער INFO קענסטו מיר קאנטעקטן אין תיבה אישי.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > וואס איז דאס J NET ?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext