|
|
| נשלח ב-1/6/2004 07:54 |
|
| |
ווי פיל קאסט א ניגון?
|
|
|
|
| נשלח ב-1/6/2004 08:30 |
|
| |
איך מיין אז עס קאסט $2.25 איין ניגון, עס איז זייער טייער ווייל א גאנצע טעיפ קאסט $9 און א עוורעטש טעיף האט 9 ניגונים, קומט אויס $1 א ניגון. און געווענליכע טעיפס איז רוב ניגונים שיין א חוץ א טעיפ וואס מ'האט ארויס געגעבען פאר איין ניגון למשל 'עננו'.
|
|
|
|
| נשלח ב-1/6/2004 16:57 |
|
| |
ר' כורמיזא ני"ו.
א סי די אין אונזער ספרים געשעפט פארקויפט זיך פאר 17 דאלער, אפשר זאגסטו מיר ווי מ'קען עס באקומען פאר 9,
און דרך אגב איך צאל דאך במילא 17 דאלער פאר 2/3 ניגונים קומט עס אויס סאך ביליגער אזוי,
טענק יו אינגערמאן פאר די אינפארמעשאן.
|
|
|
|
| נשלח ב-1/6/2004 21:46 |
|
| |
אין ארץ ישראל איז ביליגער טעיפס און סידיס ווי אין אמעריקע.
ביי אונז אין אמעריקע לויפט די פרייז צווישן 15 ביז 18$ א סידי, א טעיפ איז אביסל ביליגער
|
|
|
|
| נשלח ב-1/6/2004 23:05 |
|
| |
הודעה של * אינגערמאן * - מיין תגובה דארט -
תשו"ח לר' חיים בנעט שהוא מהמלחינים הוותיקים כהיום, וניגוניו יש להם טעם וחן חסידי.
לא כאלה שמלחינים פסוקים ופיוטים, על תנועות של הגרועים שבאומות הנקרא רא"ק ענ"ד רא"ל בלע"ז, וכל המרבה להתדמות להגוי הרי זה משובח....
ניגוני ר' חיים בנעט, זכו להתקבל גם על אותם שאינם חסידי וויזניץ.
בין הלחנים היותר מפורסם שלו הוא "מכניסי רחמים".
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
1 2 סך הכל 2 דפים.
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|