בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

בייק ריידינג קיין מאנסי

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/6/2004 04:32 לינק ישיר 
בייק ריידינג קיין מאנסי

ס'פארט מארגן ארויס א קבוצה בייקערס קיין מאנסי אויב ס'וועט נישט רעגענען, ווער ס'וויל קען זיך משתתף זיין.

איין וועג נעמט ארום 6 שעה אינקלאדעט סטאפס.

דירעקשנס.
4טע עוועניו, עדעם סטריט, ברוקלין ברידזש, וועסט סייט הייוועי, ג'ארג' וואשינגטאון אפפער לעוועל, רוד 9W לאקעל.

מען וועט זיך צוזאם טרעפן פאר די וואס קומען פון ווילי ביי די ברוקלין ברידזש ארום 11:30-12:00 פארמיטאג, און פאר די וואס פארן ארויס פון ב"פ 11:00 שארף ביי די פארט העמליטאון / 53 פארק.

צוריק קומט מען מיט די באס.

ס'איז כדאי מיט צו נעמען געלט פאר טרונקען (אין ציגערעטלעך).

בית הכסא'ס איז דא אויפן וועג.

פאר די וואס ווילן קומען לשם עקסערסייז בין איך ממליץ צו בלייבן אינדערהיים אדער אין די ארבעט.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > בייק ריידינג קיין מאנסי
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext