בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מתנדבי מד"א-הצלה טיפלו בתאונה בנתב"ג

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/6/2004 23:17 לינק ישיר 
מתנדבי מד"א-הצלה טיפלו בתאונה בנתב"ג

מתנדבי מד"א-הצלה מאזור ירושלים, עזריאל וייס, יצחק עלי ובנצי ליזרוביץ יצאו הערב לכיוון נתיב בן גוריון .

כאשר הגיעו כקילומטר לפני הפניה לנתב"ג הבחינו בתאונה קשה שמתרחשת ממש מול עיניהם, משאית פגעה בהולכת רגל כבת ארבעים ופגעה בה קשות.

המתנדבים זינקו מהרכב עם הציוד והחלו לבצע בפצועה החייאה במקום, לאחר החייאה ממושכת צוות נט"ן קבע את מותה.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/6/2004 21:04 לינק ישיר 


קרדיופמפ? לא נורא ! יש לו תחליף: קח את הפומפה מהשירותים, זה עובד על אותו עיקרון. וגם אם הוא יאבד בפעם הבאה, תשיג אחד אחר בכמה שקלים...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/6/2004 15:13 לינק ישיר 

למקום הגיע גם לבן מתחנת שוהם.

אחד המתנדבים איבד במקום קרדיופמפ, החיפושים נמשכים.




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מתנדבי מד"א-הצלה טיפלו בתאונה בנתב"ג
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext