בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הצעה: מגה קוד

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/6/2004 16:41 לינק ישיר 
הצעה: מגה קוד

מה דעתכם להריץ כאן מגה קודים ?

זה טוב וזה יעיל וזה תורם לשיפור הידע.

במיוחד עכשיו כשיש לנו כאן בפורום מספיק אנשים שיכולים לתקן טעויות וכדו'

מה דעתכם ?

WWW.HNN.CO.IL



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/7/2004 14:03 לינק ישיר 

אנשים ? אף אחד לא עוזר לאבחן את התינוק החמוד הזה ??

מה קרה ?




WWW.HNN.CO.IL



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2004 15:00 לינק ישיר 

Witty

מה שאתה אומר נכון, אבל...

בוא נישאר בתחום רפואת החירום הרגילה ולא במקרים נדירים.

ונפתור את זה ע"פ הסדר ההגיוני..

1. גורם ?
2. טיפול מיידי ?
3. טיפול ?

אז ככה...

1. הגורם יכול להיות מכמה סיבות הגיוניות...
אני אתן כאן כמה דוגמאות.. אלרגיה, סוכר, אפילפסיה..

וההמשך.. נתון לכם...



WWW.HNN.CO.IL



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2004 23:13 לינק ישיר 

תסמונת הגורמת למוות פתאומי באנשים צעירים ופרט לכך בריאים לחלוטין (בד"כ בשנות ה30 לחייהם) עקב בעיה בתעלות הנתרן בשריר הלב הגורמת לבעיה בתפקוד החשמלי של תאי הלב ועלול לגרום לפרפור חדרים קטלני ופתאומי vf. אחוזי התמונה בארצות הברית מידי שנה בין 2000 ל 3000 מבוגרים וילדים !






מה הסימפטומים של LQTS ?


אנשים עם LQTS יכולים להציג רק אחד מהסימנים / סימפטומים ולא דווקא אתת כולם יחדיו.

אנשים אילו לרוב בד"כ יציגו את הסימנים / סימפטומים רק בשעת מאמץ, חרדה, רגש, כעס, וכ'ו.

סימנים וסימפטומים לשים לב!!!

התעלפויות תכופות לעיתים קרובות .

התעלפות ללא סיבה מיוחדת הניראת לעין במיוחד עד גיל 10 .

כאב בחזה או קוצר נשימה בזמן מאמץ לבחור / ילד צעיר.

לתשומת ליבכם



תוקן על ידי - witty - 04/07/2004 23:17:55



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/7/2004 21:29 לינק ישיר 

הצלה תודה על היזמה, רעיון נחמד.

וויטי ידידינו תוכל להסביר מה שכתבת?.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2004 21:15 לינק ישיר 

אפשר הסבר?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/7/2004 20:47 לינק ישיר 

מה שעשוי להביא את התינוק למצב הזה זה יכול להיות תסמונת QT
מה שקרוי long qt syndrom
הפעולה הראשונית זה חיבור מוניטור ואם צריך אז שוק
בהמשך א.ק.ג
ובדיקת א.ק.ג לכל המשפחה , סינדרום זה בד"כ תורשתי
----
אני יוצא מנקודת הנחה לפי הסיפור שלא מדובר באפטיות שמאפיינת תינוקות לאחר פירכוסי חום אלא בחוסר הכרה לגמרי!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/7/2004 16:45 לינק ישיר 

אני לא מציעה כאן תשובה, עדיין. צריכה לחשוב על זה. אבל... האם לא עדיף להביא מקרים ברמה של החובש, ולא הרופא? זאת אומרת, אם הייתי מגיעה לבית המשפחה, אני יודעת מה הייתי שואלת, עושה וכו'. אבל בדיקות בבית החולים הם הרבה מעלי. אם אני רוצה ללמוד ממקרים מעבר לידע, הייתי שואלת אולי ברמה של פראמדיק. אבל רופא?
הרעיון (של המגה קוד), אגב, מצויין!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2004 14:21 לינק ישיר 

דמיינו לכם בית-חולים קטן במרכז הארץ. השעה היא שעת לילה מאוחרת, ואתם הרופאים התורנים היחידים במיון. השמש זורחת (...), הציפורים מצייצות, והמחלקה לא נראתה מעולם רגועה יותר - עד שלפתע...

אל תוך המיון מסתערים בריצה זוג הורים וילד, כנראה בן פחות משנה, אולי שישה חודשים. כבר במבט הראשון אתם מזהים כי הילד מחוסר הכרה. לדברי ההורים זוהי הפעם השניה שבה הילד מגיע לבית החולים עקב אובדן הכרה, שהיה מלווה בפירכוסים לפני כן. הדבר קורה בעיקר בין הארוחות. כמו כן בזמן האחרון הוא סובל מהתקפי חולשה וטשטוש, חיוורון והזעה.

ובכן - בשלב זה השאלות העומדות בפניכם הן:

1. מה עשוי היה להביא את התינוק למצב המתואר?
2. מה יהיה הטיפול המיידי בילד?
3. אילו בדיקות תערכו על מנת להמשיך ולברר מהי הבעיה?


{תודה לעמית - (מפורום צוותי חירום)}

WWW.HNN.CO.IL



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2004 14:17 לינק ישיר 

מגה קוד וירטואלי..

הראשון יצייר מקרה, ואח"כ דרכי טיפול והתדרדרות וכדו'.. בדיוק כמו בתרגולים הלא וירטואלים...


למשל... כמו בהודעה הבאה

>>>>>>

WWW.HNN.CO.IL



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/6/2004 21:10 לינק ישיר 

אגב, האתר הזה hnn ממש מיוחד ורציני.

כולם מוזמנים להכנס.........





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/6/2004 17:56 לינק ישיר 

מגה קוד ורטואלי? אתה יכול לפרט?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הצעה: מגה קוד
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext