בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

חסידות סלאנים באמריקע

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/6/2004 19:53 לינק ישיר 
חסידות סלאנים באמריקע

שלום ידידי אחב"י הדרים בגולה,

אולי מישהו מכותבי הפורום אשר גרים באמריקע יוכל לכתוב

למעננו, אנ"ש בארה"ק קצת על חסידות סלאנים/סלונים

באמריקע - כמה חסידים יש? כמה שטיבלעך?

ואולי גם לצלם תמונות של בתי החסידים (JEWBOY - נתתי

לך אתגר..)

וכמובן - רשמים מהשבת עם כ"ק האדמו"ר מסלאנים שליט"א

שהיה באמריקע.

תודה

ידידכם

יהופיץ



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/7/2004 06:38 לינק ישיר 

לפי זכרוני הם טוענים כי אין צורך לחסידי סלונים להתהפך לגמרי הלבוש עם ההברה. כי הם חסידים אמיתיים וכו'.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/7/2004 01:06 לינק ישיר 

תלוי מי, יש הרבה שמתחלפים לגמרי, גם את ההברה והמנהגים, ויש שנשארים אוהדים



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/6/2004 15:52 לינק ישיר 

תודה,

הם ממש חסידים או רק "אוהדים" שנמשכו לסלאנים?



תוקן על ידי - jewboy - 30/06/2004 16:22:40



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/6/2004 01:40 לינק ישיר 

צ"ל רח' סלנט



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/6/2004 01:32 לינק ישיר 

יש שטיבל של הלבנים ברח' 51 ליד שד' 14, מתפללים שם 40-50 איש, רובם חסידים "יורדים" מא"י שלמדו בישיבה ברח' סלונים

יש גם שטיבל של השחורים ב-48 ליד שד' 14 (לא רחוק ?)
שמתפללים שם גם אותו מס' לערך, רובם הונגרים שלמדו בישיבה בבני ברק, ההונגרים נמשכים יותר להשחורים כי הם נראים יותר "חסידיש" כידוע




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/6/2004 00:39 לינק ישיר 

אני חושב שרק בבארא פארק ברחוב 48 יש בית מדרש סלאנים רציני, בוויליאמסבורג אין מנין אבל יש שטיבל שפתוח מפעם לפעם במאנסי יש רב שגר בסקווער השכנה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > חסידות סלאנים באמריקע
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext