בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ת"ד בכביש המנהרות

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/6/2004 23:48 לינק ישיר 
ת"ד בכביש המנהרות
מצורף קובץ

היום בצהריים נסע רכב מכיוון י"ם לכיוון גוש עציון
בין המנהרות מסיבה לא ברורה הרכב התהפך מס ' פעמים

מתנדבי: "הצלה ביתר " יהודה פייג ואריה לוי שהיו במקום הגיע מיד והחל בטיפול ראשוני אליו הצטרפו עוד מתנדבים מ: "הצלה ביתר"


הנהגת פונתה לטראומה בעין כרם עקב מכניזם קשה של הרכב במצב קל

"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/6/2004 16:01 לינק ישיר 

Yaffa_B



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/6/2004 13:17 לינק ישיר 


"ישיבישער":

לידיעתך, את רוב התאונות הקשות עושים נהגים ולא נהגות, דבר זה ידוע, מכיוון שבד"כ הנהגות הן הרבה יותר זהירות מהנהגים, שהם אלה שמשתוללים על הכביש !!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/6/2004 00:10 לינק ישיר 

יהודה פייג מתנדב מסור ומיוחד !

את לוי אני לא מכיר.........


רק נהגת מסוגלת לעשות דבר כזה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/6/2004 23:58 לינק ישיר 

וואו!!!!!!!!!





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/6/2004 23:53 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.

"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/6/2004 23:51 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.

"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ת"ד בכביש המנהרות
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext