מעמד הנחת אבן הפינה חמדת ישראל
עכשיו הסתיים מעמד הגדול של "הנחת אבן הפינה" לפרויקט "חמדת ישראל" ברמת ויז'ניץ,
השתתפו רבנים הראשיים לחיפה, כל רבני השכונות בחיפה, כל רבני קהילותינו הקדושים, ציבור גגדול מאוד מחיפה ומחוצה לה,
כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א הביע בדברות קדשו, שזכינו להגיע למעמד הזה, בסייעתא דשמיא אבל קדמו לזה הרבה יסורים ועגמת נפש, וע"ז נאמר הפסוק "אודך כי עניתני ותהי לי לישועה" ובהמשך "אבן מאסו הבנים היתה לראש פינה" צריך לזכור, ש"מאת ד' היתה זאת... ועל אף ש"היא נפלאת בענינו", אבל עכשיו "זה היום עשה ד' נגילה ונשמחה בו".
המעמד הסתיים ביציקת אבן הפינה כשפי כולם ברכה אחת שיזכה כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א להנהיגנו להנחותינו ולהצעידנו לקראת משיח צדקנו בבריות גופא ונהורא מעליא ואורך ימים ושנים טובות, יאריך ימים על ממלכתו, אמן.
|
|