בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

על ערב הגיבוש

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/7/2004 03:59 לינק ישיר 
על ערב הגיבוש

בס"ד

על הערב...
ניתנה התראה מוקדמת מראש.
תיאמו זאת בין כל הגורמים.
דאגו ליידע את כל השותפים לעניין.
התגובה היתה חיובית ומעודדת.
הזמינו את כל הדרוש.
בהכנות לא שכחו אף פרט.
בעלי התפקידים סיפקו את ה'סחורה'.
ו... ההפקה היתה מושלמת.

"במה דברים אמורים?"
"נוּ, מה אתה מעמיד פני תם, מושך אותי בלשון, אה?"
"אה, הערב..."
"כן, ערב הגיבוש המוצלח והמלכד של מתנדבי "הצלה" גוש דן, שהופק כמו שהחבר'ה הנפלאים של ב"ב יודעים לעשות".

הכל דפק כמו שעון!
ההבנה ושיתוף הפעולה בין החברים, נתנו לכולנו את הערב החוייתי הזה.
אלה קנו את המוצרים, ואלה הביאו אותם.
אלה דאגו לציוד הטכני, ואלה הקימו אותו.
אלה טרחו בהכנת ועריכת המקום, ואלה בהתקנת ציוד ההגברה.
הנשים – עקרות הבית, המקדישות את כל כולן למען הארגון ופעולותיו, תרמו גם הן את חלקן.
ובתוך כל העשיה הזאת, היו גם כמה חברים שהתנדבו לאכול מברכת ה'...

באחד הפארקים היפים שבמטרופולין תל-אביב, בתוך שלוה פסטורלית, הסבו החברים לצד עמיתנו היקרים עובדי מד"א אזור דן, לערב מהנה ב'לבוש אזרחי'.
סביב שולחן הנשיאות, שהורכב ממס' שולחנות עגולים, הסבו החברים כולם.
את הערב גם כיבדו בנוכחותם מנהלי האזור וראשי "הצלה" מהאזורים השכנים, אשר שמחו להפגש במפגש בלתי אמצעי, עם האנשים שלהם בשטח.

וכך, כשצלילי מוסיקה עריבה ורוגעת נשמעים ברקע, התגלגלו להן השיחות והוצעו רעיונות, ניתנו טיפים ונשמעו סיפורי "הצלה" מרתקים, כשהכל אף נהנים ממעשי ידיהם של החברים שעמלו רבות למען הצלחת הערב.

בתוך כך אף נודע, על קבלת לידה באירוע היחיד (!) שאירע באותן שעות, ואשר טופל ע"י מפקד דרום העיר אלעזר קליין – דן 369 ודן 364, שנשארו בכדי 'לכסות' את העיר. לקראת חצות הצטרפו גם הם ל'מגובשים', כשבדרכם אף יצאו (יחד עם ירקון 245) לסייע לנהג במקרה של C.V.A. בר"ג, אליו הוזנקו ע"י המוקדנית במערכת הקשר הייחודית: דן-הצלה.

את האוירה הנפלאה והמשפחתית ששררה במקום, עם השתתפותם של החברים כולם, לא ניתן לתאר במילים. אולם טפיחות השכם והשיחות החברתיות הערות, שידרו כל העת את התחושה הנפלאה, המגבשת והמלכדת, שכולנו היינו שותפים לה...

עם סיום הערב, עברו מנהלי האזור הגדולים והנפלאים: מר יוסי כהן ומר איציק בן-אהרן, בין החברים כולם, לחצו את ידיהם בחמימות – "שנמשיך להפגש רק בכאלו הזדמנויות. תודה לכם, היה פשוט נפלא!"

כאן הובעה התודה לחברים היקרים והמסורים, שעמלו ללא ליאות להצלחת הערב, ה"ה: אשר שלומוביץ מנכ"ל , יצחק וינברגר יו"ר,משה לודמיר, שלום הורן, אברהם גוטסמן, משה רוזנפלד, אפי דודיאן, יהודה היילברון, בני פרידמן, שמעון אטינגר, אלעזר קליין, חיים פינקלשטיין, ליאור קורח, מאיר זרגריאן, ברוך רובין, מנשה בראון, גואל כהן, יוחנן וייס, ואחרון חביב מר אילן מועלם אחראי לוגיסטיקה ורכב במד"א ר"ג. יה"ר שתמיד יראו ברכה והצלחה בכל מעשי ידיהם, ואך טוב וחסד ירדפום כל הימים, מתוך בריאות וכל טוב סלה.

לאחר ברהמ"ז הוזנקו חלק מאנשי יחידת האופנועים המובחרת, למוקד ולתחנות האזור, כשבאמתחתם מנות חמות ועשירות, לעובדים שעשו משמרת באותן שעות.

הטקסט שלך כאן
הטקסט שלך כאן

תוקן על ידי - הצלה_דן - 18/07/2004 17:08:12



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/7/2004 06:03 לינק ישיר 


תסלחו לי שאני מתפרץ לכם לפורום הפנימי שלכם.
אבל אני פשוט לא יכול להתאפק מלהגיב באשכול זה.

אני רואה שלסאטמאר בבני ברק יש נצגיות בכירה ויפה באירגון שלכם. כה לחי!

ורק אוסיף, שמדובר באחלה חברה. וכמה מהם, חיים פינקלשטיין ויוסף מאיר שוורץ וכד', הם חברים (מהעבר) טובים וקרובים שלי. ובפרט ידידי כאח לי (מזמן הישיבה) יענקל'ה יוזשעף הי"ו, שאכן קשה למצוא בן אדם לבבי ונחמד כמהו.

היי. חברים יקרים, רק בשמחות. אבל בכל אופן הרבה הצלחה!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2004 18:43 לינק ישיר 

קיימת תמונה נוספת, בה רואים את כל ה'מגובשים' במסדר זיהוי.
היה זה מאמץ גדול לצופף את כולם לתמונה אחת.

לעת עתה, אנו נתקלים בקשיים להעלותה כאן.
אנו מקוים כי גם זמנה יבוא, והיא תתנוסס כאן לתפארה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2004 10:40 לינק ישיר 

מצורף קובץ

"ואכלת ושבעת וברכת"
זה מה שנשאר...
שלוימי מברך על הכוס...

תוקן על ידי - הצלה_דן - 18/07/2004 17:05:53



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2004 10:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ

התייעצות רפואית בכירה!
הפאראמדיקים דרורי ועקשטיין בשיחה.

תוקן על ידי - הצלה_דן - 18/07/2004 17:03:53



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2004 10:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תאמינו לי, גם עכשיו שמעון בהאזנה...

תוקן על ידי - הצלה_דן - 18/07/2004 17:01:45



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2004 10:38 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אוהו...
מימין: שמעון אטינגר ה'שריף' של קרית הרצוג ופרדס כץ (- "מי שקרוב למסובים..."), אפי דודיאן - עומד (זה עם הקשרים...), ומשמאל הצוות הקבוע של שלישי בלילה - ר' שלום ור' אפרים.

תוקן על ידי - הצלה_דן - 18/07/2004 16:59:55



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2004 10:38 לינק ישיר 

מצורף קובץ

איך נאמר?
"הכל ערוך ומוכן לסעודה"...
חיים פינקלשטיין (משמאל), האיש שמאחורי הערב ומאחורי דברים רבים נוספים, ברגע של מנוחה.
נצטט לכם מה שאמר לנו: "עזוב עכשיו את התמונות, טול ידיים ולך תאכל משהו"...
ומימין - איש ימינו, חיים פרלמן, שעושה רבות הרחק מזרקורי המצלמות, אולם הפעם תפסנו אותו.

תוקן על ידי - הצלה_דן - 18/07/2004 16:54:16



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2004 10:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ר' משה מור מאחל 'לחיים' למנהלנו יוסי כהן. אולי גם מוסיף לו איזשהו 'ווארט' טוב, כדרכו.
בשמאל התמונה, ניתן להבחין בחבר דוד בן שמואל, בהתייעצות עם מנכ"לינו הנמרץ ר' אשר (סליחה, אושי) שלומוביץ (- "צריכים עוד משהו?...).

תוקן על ידי - הצלה_דן - 18/07/2004 16:46:08



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2004 10:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

"מוטי תסתובב לשניה"...
הופ, הוא נבהל.
אנו מביעים את התנצלותינו בפני מפקדה המהולל של יחידת האופנועים מוטי עמאר (אוטוטו חובש בכיר).
תמשיך להצליח!

תוקן על ידי - הצלה_דן - 18/07/2004 16:42:03



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2004 10:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מבט אל שולחן לדוגמא.
ר' יוסף שוורץ ור' שלמה הילמן ועוד בשיחת רעים.

תוקן על ידי - הצלה_דן - 18/07/2004 16:38:51



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2004 10:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

"אז אם יש לך מקרה של בן 55..."
אהרן מור-מסינגר (מימין, אוטוטו חובש בכיר), עם צבי עקשטיין (הפאראמדיק הנפלא שלנו).

תוקן על ידי - הצלה_דן - 18/07/2004 16:36:32



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2004 10:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

בלבוש אזרחי, כבר אמרנו?
אז הנה הם, הפאראמדיקים החביבים ארז מלמד (מימין), ודרורי מדינה (משמאל).
"כיף לראות אתכם במנוחה..."

תוקן על ידי - הצלה_דן - 18/07/2004 16:01:14



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2004 10:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הותיקים שבחבורה...

תוקן על ידי - הצלה_דן - 18/07/2004 15:58:19



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2004 10:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

"רגע, אתה מצלם? למה לא אמרת? תן לי להסתדר שניה!" (יוסי כהן מנהל האזור, נתפס לא מוכן).
יוסי, אנחנו מקבלים אותך איך שאתה...

תוקן על ידי - הצלה_דן - 18/07/2004 15:55:19



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2004 10:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אנשי מנהלה ומוקד, לשרותכם!
מימין: רמי שפירא (מהמוקד - כמו תמיד 'עוזר' לשני להשלים את המשפט), מאחוריו מציץ בביישנות יענקאלה יוזשעף העדין (גם מהמוקד - כל ליל שישי, קבוע בכל שבוע), עם החיוך הגדול איציק בן אהרן הגדול (סגן מנהל האזור ומנהל תחנת ר"ג), אפי (מהמוקד - מאזין ברוב קשב, כדרכו), ואחרון חביב יוסי כהן הנפלא מנהל האזור, שכמו תמיד עומד לשרותנו (- "כי ההצלחה שלכם, זה ההצלחה של מד"א ושל כולנו").
ולא נשכח לציין, שזה שמעשיר את ידיעותיהם הוא מיודעינו שוקי בריף!

תוקן על ידי - הצלה_דן - 18/07/2004 15:51:26



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > על ערב הגיבוש
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext